19 Reacties

5 dagen geleden

Ohh zo herkenbaar! Deze kleine man groeit ook echt de cosleeper uit, maar ik vind hem dan ineens zo ver weg! Vorige week 1x geprobeerd en ineens vond ik hem zo mini in zo'n groot bed en grote donkere kamer, ik heb 'm snel weer bij me gelegd haha! Maar het zal binnenkort wel gaan moeten ben ik bang, nog even mentaal op voorbereiden!

5 dagen geleden

Lekker t ledikant naar je eigen kamer doen haha heb ik ook gedaan. Mijn zoontje was al snel uit de co sleeper gegroeid en heeft nog paar maanden met ledikant bij mij op de kamer geslapen

5 dagen geleden

Reactie op DemiLuijkx

Ohh zo herkenbaar! Deze kleine man groeit ook echt de cosleeper uit, maar i ...
Hij doet wel al z'n dutje al in z'n eigen kamer dat gaat super goed. Eerst maar beginnen denk ik tot aan de laatste voeding 22:00uur om in z'n eigen bedje te slapen.

5 dagen geleden

Nou wat flauw van je man! Wij hebben idd gewoon het ledikant naar onze slaapkamer gehaald vanwege praktische redenen maar ik zou ook nog klaar zijn voor de overgang. Lijkt me volkomen normaal, zeker het eerste jaar 😊 (net als wel naar eigen kamer - ieder z’n voorkeur!)

5 dagen geleden

Wij hebben het ledikant ook op onze slaapkamer gezet! Herken je gevoel, helemaal nu hij soms probeert te draaien maar het hem nog niet echt lukt! Vind het ook gewoon nog veel fijner en ook echt geen zin om naar zijn kamertje te lopen in de nacht.. mijn vriend heeft hem ook liever naar zijn eigen kamer, maar vindt het gelukkig ook oke zo! Ondanks we een kleine slaapkamer hebben en het nu nog meer proppen is 😂

5 dagen geleden

Ik ga het ledikant ook op mijn kamer zetten. Alleen de gedachten al zonder hem te slapen… in de zwangerschap was ik heel duidelijk hij zou gaan slapen op zijn eigen kamer. Maar nu volg ik lekker mijn gevoel en blijft die dicht bij mama 🩵

5 dagen geleden

Elk kind ligt hier sowieso het eerste jaar bij ons op de kamer. De wieg wordt binnenkort omgeruild door het ledikant. Ook staat er een klein bed voor onze oudste van 4.5 jaar als hij het eens nodig heeft om dichtbij te slapen.

5 dagen geleden

Wij hebben inmiddels een vloerbed besteld. Het liefst houden we hem nog bij ons, maar in de co-sleeper wil hij snachts niet meer terug, dus hij komt dan bij ‘ons’ in bed, alleen ligt mn partner dus al weken op een luchtbed in de baby’s kamer omdat het met z’n drieën in bed niet ideaal is/we elkaar wakker houden. Ik ben er ook nog niet helemaal klaar voor om hem op zijn eigen kamer te leggen, maar helaas is onze slaapkamer te klein voor een ledikant, dus nu een vloerbed voor in zijn eigen kamer. Dan kunnen we of bij hem gaan liggen, of als hij toch mee gaat naar ons bed snachts, kan m’n partner op een fatsoenlijk bed liggen in plaats van een luchtbed 😂

5 dagen geleden

Wij hebben onze dochter vanaf de geboorte in haar ledikant op onze kamer! In september verwachten wij ons 2e kindje, dus dan wil ik wel proberen dat ze naar haar eigen kamertje gaat hahaa

5 dagen geleden

Je moet lekker doen waar je je goed bij voelt. 😉Onze dochter slaapt al wel op haar eigen kamer. Merkte dat ze toch wat onrustiger sliep door ons. Als we naar bed gingen of 1 van ons bewoog oid werd ze wat onrustig. Sinds dat ze op haar eigen kamer slaapt, slaapt ze beter door. Vond het eerst ook echt heel lastig, maar voor haarzelf was het beter. Heb wel altijd de babyfoon naast me liggen. Althans het scherm. Wel het geluid uit (want werd gek om van 2 kanten achter elkaar het geluid te horen en werd/word van haarzelf ook al gewoon wakker)maar zo kan ik haar wel gewoon zien.

5 dagen geleden

Om deze reden heb ik voor mn oudste zoontje destijds een cosleeper van 50x90 via marktplaats gescoord en daar ligt de baby nu ook in.

5 dagen geleden

Hier ligt baby nog iedere avond naast mij en er staat een ledikant tegen het bed aan. Het liefst hou ik haar tot minstens 1 jaar lekker bij ons op de kamer. Ik moet er niet aan denken dat ze alleen in een donkere kamer ligt, zo ver weg.. het zullen de hormonen zijn. 😅

5 dagen geleden

Reactie op Mandybb

Ik ga het ledikant ook op mijn kamer zetten. Alleen de gedachten al zonder ...
Hier precies hetzelfde. Wij wilden dat hij zsm naar zijn eigen kamertje zou gaan. Overdag slaapt hij daar ook maar ‘‘s nachts wil ik hem zo graag bij me houden. Heerlijk vind ik het🩵💙

5 dagen geleden

Wij hebben wel het ledikant naast mijn kant van het bed. Zijkant eraf dus zelfs effect als een co sleeper. Mijn vriend heeft hierin vrij weinig te zeggen vind ik. Mijn zoontje drinkt meerdere keren 's nachts (bv) en ik vind dat je van tevoren weet dat je nachten ruk (kunnen) gaan zijn met een baby. Hij wist dat ik ons zoontje tot in ieder geval een jaar bij ons op de kamer wil en hij vindt het zelf tot nu toe ook gezellig. Op zich mag van hem ons zoontje al wel naar eigen kamer, heeft geen haast maar van hem hoeft het niet een jaar te duren. Nou dan heeft ie pech en dat weet hij 😅

5 dagen geleden

Reactie op Suznn

Je moet lekker doen waar je je goed bij voelt. 😉Onze dochter slaapt al wel ...
Ja onze oudste lag met 3 maanden op z'n eigen kamer omdat die 's nachts flink kreunde alsof hij aan het poepen was. Deze wordt letterlijk nergens wakker van en die hoor je 's nachte ook niet. Dus daarvoor hoeven we het niet te doen. Het is meer gewoon dat ik het lastig vind omdat het de laatste is. Dus letterlijk alles waar hij uitgroeit gaat ook weg.

5 dagen geleden

Reactie op T89

Ja onze oudste lag met 3 maanden op z'n eigen kamer omdat die 's nachts fli ...
Ah ja alles de laatste x. Is ook lastig.

4 dagen geleden

Lijkt me ook lastig ja, ik laat mijn dochtertje bij mij slapen tot ze dat zelf niet meer wil . Of dat nu met 2 jaar is of met 10 jaar ik vind het veel te gezellig zo

4 dagen geleden

Reactie op M🌼

Hier ligt baby nog iedere avond naast mij en er staat een ledikant tegen he ...
Same here! En als mijn vriend de nachten doet ligt hij naast hem. De ene keer gaat het goed in z’n eigen bedje naast ons en de andere keer niet en dan kunnen we hem tegen ons aan leggen ☺️ We slapen wel apart, zodat we niet beide de hele nacht wakker worden en een goed blok van de nacht kunnen slapen. Mijn vriend staat er gelukkig hetzelfde in en/of past zich aan aan mij in sommige situaties. Ik denk dat het vooral belangrijk is om te kijken wat bij jou, jullie en je kind past en lekker doen waar je je goed bij voelt 🫶🏼

4 dagen geleden

Reactie op T89

Ja onze oudste lag met 3 maanden op z'n eigen kamer omdat die 's nachts fli ...
Maar als je het zo lastig vindt, dan houd je hem toch lekker langer op je kamer? Koop je een goedkoper ledikant of gebruik je die je al hebt. Nu kan het nog!! ☺️