7 Reacties
10 dagen geleden
Hoe oud is hij? Klinkt als normaal hoor! Als hij honger heeft, voeden.
9 dagen geleden
Hoeveel weegt hij en hoeveel flessen krijg hij overdags. Mijn dochter is morgen 12 weken wel 2 weken te groeg geboren en ze weegt 4120 gram. Zij drinkt normaal gesproken 6 flessen van 120 cc verdeelt van 07:00 smorgens tot 23:00 ze drinkt ze soms allemaal leeg en soms ook weer niet afgelopen week heb ik een week gehad waar ze amper wat heeft gedronken elke keer maar 60/70 en nu merk ik weer dat ze vaker komt. De nacht is mij vertelt is een extra voeding voor je kleintje. Mijn kleine meid als ze hazenslaapjes heeft die ze vaak heeft ze heeft nog niet echt een ritme overdags of dat ze heel diep slaapt en inderdaad ook om de 2 en 2 en half uur komt. ik bied haar dan ook gewoon de fles aan ook al is het advies om het te reken tot 3 uur na de voeding want de voeding is voldaan en verteert na 2 en half uur is mij vertelt in het ziekenhuis. Doen wat goed voor jou voelt mama en je kleine🩷
9 dagen geleden
Heel herkenbaar. Wij hebben echt wekenlang het schema 7 - 11 - 15 - 18 a 19 en 's nachts wanneer ze komt aangehouden (dus 4 voedingen overdag en 1 in de nacht). Echter heeft ze nu een paar nachten doorgeslapen tot een uur of 5 a 6, soms zelfs 7. Maar ze laat er nu overdag ook minder lang tussen. Vaak maar 2.5 of 3 uurtjes ipv 4. Ik wil nu dan ook de volgende tijden ongeveer aanhouden: 7 - 10 - 13 - 16 - 18 a 19. Dus 5 flessen overdag.
Maar je raadt het al; ze slaapt nu nog na de fles van 10 uur, dus ik laat haar nog lekker even liggen. Oftewel; direct het 'schema' weer in de war 🙈 het is soms zó zoeken...
9 dagen geleden
Mijn meisje slaapt ook door. En komt overdag vaker. En nu ze een langer middagdutje doet helemaal. Ik geef haar wanneer ze er om vraagt.
Ik noteer alles in de app en zolang ze iedere dag rond hetzelfde zit qua inname maak ik mij verder geen zorgen en geniet ik van mijn slaap ✌🏻
9 dagen geleden
Je kan proberen 150 aan te bieden? Bij ons adviseerde cb op te hogen maar ik vond zelf alle flessen verhogen wat veel omdat ze ook nog vaak spuugt dus doen nu om en om. Begin ‘s ochtends met 150, dan 120 etc. en laatste fles is dan ook 150.
Je zou zoiets kunnen proberen, als hij niet alles opdrinkt is dat ook niet erg!