34 Reacties
vorige maand
Hier precies hetzelfde. Sinds vrijdag. Afgelopen nacht het minst erge gehad. Doorgeslapen tot 4:30 Maar ze is nu ook vanaf 4:30 wakker en gaat zo naar bed weer 🥲 hiervoor echt maanden aan het doorslapen.
vorige maand
Hoe is het nu met jullie nu?
De onze is ook sinds een week(?) zo vaak wakker in de nacht dat we kapot zijn. Dan krijgen we m op zich wel weer in slaap al is het soms in ons bed waardoor wijzelf niet meer echt slapen. Afgelopen nacht ook pas om 23:30 in slaap vallen…. Alle tijd wakker en wel vrolijk alsof hij wel 10 polonaises kan lopen. Partyboy. Voor ons dramatisch dit want we zijn kapot moe en m’n vriend ook en het huis is een grote chaos. Is dit een regressie? Kiezen die doorkomen? Of iets anders??
vorige maand
Hier is echt ontroostbaar wakker worden en niet rustig te krijgen elke keer een oorontsteking. Is dat uitgesloten?
vorige maand
Niet dat ik het een ander gun, maar wat ben ik blij te lezen dat er meer mensen zijn in deze fase. Ik heb vannacht van ellende maar onder een dekentje naast haar bed geleden om wat slaap te krijgen 😭 het is vanaf een uur of 11 ieder kwartier/half uur drama. Ik vind dit best een intense fase/regressie 🫣
4 weken geleden
Reactie op ChiaraLisanne
Niet dat ik het een ander gun, maar wat ben ik blij te lezen dat er meer me ...
Oh neee… wat zuur.. heb je nog ergens een matras liggen? Om tijdelijk naast haar bedje te leggen? 😩 hopelijk heeft iedereen hier straks een betere nacht…
Hier is het vooral spoken, rond 1.00 uur klaarwakker en kan ze prima 1,5 uur gaan kletsen… 😩 als ik er niet bij blijf is het brullen! 😭 gelukkig heb ik een vloerbed van 120x200 voor haar gekocht, dan ga ik er maar bij liggen.. deze regressie mag snel over gaan..
4 weken geleden
Reactie op Pocalana
Oh neee… wat zuur.. heb je nog ergens een matras liggen? Om tijdelijk naast ...
Ik zat dus ook te denken aan een vloerbed om deze reden? Vanaf wanneer staat hij daar en hoe bevalt dat?
Het lijkt mij namelijk fijner om erbij te kunnen liggen in plaats van op de grond 😭🤣
Ik had vannacht een deken gebruikt als matras maar dat is het ook 'net niet' 🫢
4 weken geleden
Reactie op ChiaraLisanne
Ik zat dus ook te denken aan een vloerbed om deze reden? Vanaf wanneer staa ...
Hier precies zo. Manlief op een dekbed op de grond ernaast en daar gaan slapen. Jeetje wat een drama dit. Ik kan het zelf helaas niet want heb enorme bekkeninstabiliteit omdat ik 20 weken zwanger ben.. ons zoontje is van 20 september overigens
4 weken geleden
Reactie op Liss.x
Hier precies zo. Manlief op een dekbed op de grond ernaast en daar gaan sla ...
Verschrikkelijk hè 🫣 ik heb zelf reuma en momenteel last van het weer, dus het is ook echt verre van ideaal.
Ik hoop dat het bij iedereen snel voorbij is, deze fase ❤️