13 Reacties

17 dagen geleden

Hoi, wij hebben ook de "droomvoeding" geprobeerd rond 23uur maar dan komt meneer gewoon weer na 3/4 uurtjes. Als we hem gewoon zelf laten komen voor voeding dan krijgt hij om 19/19:30 uur zn flesje en dan komt hij zelf pas weer 3:45uur.. t lijkt net als we zijn eigen ritme verstoren hij dan gelijk zelf ook van de " rel " is. Natuurlijk is 3/4 uur ook al lang voor een baby van 7 weken maar 8 uurtjes snachts natuurlijk nog lekkerder 🙈

17 dagen geleden

Hier 9 u hakf 10 laatste voeding en verschilt wanneer die komt maar altijd tussen 2 en 4 en slaapt dan weer tot half 7 7 uur

17 dagen geleden

Wat zouden jullie als advies geven??

17 dagen geleden

Ik denk dat je hier niet veel aan kan doen. Alles kan ook weer anders zijn over 2 weken.

17 dagen geleden

Ja, ik zou zelf voor de 23uur gaan. Dan kun je daarna gewoon zelf slapen. En als je dan dus wel pas 0030 de fles geeft en hij komt dan weer rond 4/5 is dat dan 2x in de nacht ..

17 dagen geleden

Ik lig er eerlijk gezegd na zijn voeding van 19:00 uur zelf ook in

17 dagen geleden

Reactie op J_hp

Ik lig er eerlijk gezegd na zijn voeding van 19:00 uur zelf ook in
Ik ook 🤣 heel herkenbaar

17 dagen geleden

Reactie op Boysmom__

Ik ook 🤣 heel herkenbaar
In principe kom ik er dan toch 2x uit… Vandaar mijn twijfel. Start liever om 7 uur de dag dan om 5:30😂

17 dagen geleden

Reactie op J_hp

In principe kom ik er dan toch 2x uit… Vandaar mijn twijfel. Start liever o ...
Dan zou ik sowieso voor de 00:30 gaan 🙈 en als je eens probeert om te kijken hoelaat hij zelf komt? Bij ons dus is dat veel gunstiger

17 dagen geleden

Reactie op Boysmom__

Dan zou ik sowieso voor de 00:30 gaan 🙈 en als je eens probeert om te kijk ...
Als hij zelf komt is dat rond 00:30/01:00. Mijn man is hier per toeval achtergekomen nadat hij zelf een paar keer doorsliep rond 23:00 (niet wakker geworden van zijn wekker) en daardoor de fles niet gaf🙄

17 dagen geleden

Reactie op J_hp

Als hij zelf komt is dat rond 00:30/01:00. Mijn man is hier per toeval acht ...
Oke.. dan zou ik dat denk toch doen dan🙈 lastig he..

17 dagen geleden

Reactie op Boysmom__

Oke.. dan zou ik dat denk toch doen dan🙈 lastig he..
Nou zeg dat wel. Het CB gaf ook aan om in de nacht minder voeding aan te bieden maar daar gaat meneer ook niet mee akkoord😂

17 dagen geleden

Reactie op J_hp

Nou zeg dat wel. Het CB gaf ook aan om in de nacht minder voeding aan te bi ...
Oh echt... Nu al minder voeding... 🙈 Hier ook niet hoor, dan komt hij sowieso sneller ook. & Wat betreft die mannen en wekkers....🤣🤯 Herkenbaar ook haha. Ik ga er altijd uit met mn oudste kindje en dan zet mijn man de wekker later in de ochtend omdat hij de nacht heeft gedaan..maar die hoort hij dan niet... Hoe dan? Moeders staan gewoon meteen aan en hebben niet eens een wekker nodig haha