15 Reacties
11 dagen geleden
Hoi hoi!
Je kan het beste als vijlen niet lukt zo'n klein schaartje gebruiken voor de nagels en dan recht afknippen. Dat doe ik hier ook en soms vijl ik dan het nog even na.
Een nagelknipper raad ik af I.v.m. de kleine vingertjes en nog kleine nageltjes. Een schaartje komt er makkelijk doorheen en is echt zo klaar !
Hier zelf ook al een paar keer gedaan ons zoontje is morgen 9 weekjes en hij geeft er echt helemaal niks om als we het met een schaartje doen😊
10 dagen geleden
Reactie op Daph90
Wij hebben een elektrische vijl, superhandig:) maar inmiddels mag je ze vol ...
Nee pas vanaf maand 3-4 mag je ze knippen. Dan zijn ze hard genoeg om te knippen.
Zelf gebruik ik electrische vijl. Super snel klaar. Mijn zoontje zit niet stil dus gewone baby vijl lukte ook niet.
10 dagen geleden
Ik heb ze vanaf het begin gewoon geknipt met een schaartje. Ze zijn veel te zacht om te vijlen, dat boog gewoon mee. soms knip ik het hele randje en soms zet ik 1 knipje aan de zijkant en scheur ik de rest eraf. Moeten jullie ook elke week knippen/vijlen? Groeit mega snel!
10 dagen geleden
Wij gebruiken ook een elektrische vijl. Dat kleine vijltje wat je nu mag gebruiken had helemaal geen nut met zijn lange nagels 😅 Bekijk Baby Nagelvijl - Elektrische Nagelvijl - Baby Nagelverzorging - Baby Nagelknipper - Ook Voor Volwassenen - Baby Cadeau - Groen op: https://www.bol.com/nl/p/baby-nagelvijl-elektrische-nagelvijl-baby-nagelverzorging-baby-nagelknipper-ook-voor-volwassenen-baby-cadeau-groen/9300000124467922?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
10 dagen geleden
Electrische nagelvijl met een bijltje speciaal voor baby's echt ideaal! Doe het als ze diep slaapt dan slaapt ze er zo doorheen 😁👍
10 dagen geleden
Wij hebben deze tip van iemand gekregen en zijn hier erg tevreden over. Zo makkelijk om nu nagels te vijlen. Hij draait, maar zodra hij de huid raakt, stopt ie. Je kunt em bij BOL krijgen.