9 Reacties

2 dagen geleden

Bij mij werd gewoon gebeld. Niks bijzonders. Gewoon hoe je het allemaal hebt ervaren. Standaard protocol meer niet

2 dagen geleden

Onze man reageerde niet op mijn weeën waardoor hij een sterk dippende hartslag had. Mede daardoor hebben ze mijn placenta opgestuurd voor onderzoek ipv weg gegooid wat ik had aangegeven. Ik heb bijvoorbeeld gevraagd naar de uitslagen van dat onderzoek

2 dagen geleden

Ik bloedde na 7 weken nog en heb een echo gevraagd. Verder gaan ze het hebben over anticonceptie, wat je ervaring/gevoel bij de bevalling en zwangerschap was en kan je vragen stellen die je nog hebt.

2 dagen geleden

Reactie op KikiVos1

Onze man reageerde niet op mijn weeën waardoor hij een sterk dippende harts ...
*Reageerde niet goed op mijn weeën

2 dagen geleden

Bij mij werd er gekeken naar mijn litteken, over anticonceptie en ik had zelf de vraag om bloed te prikken wat ik had ernstige bloedarmoede na de bevalling en dat is ook gelijk gedaan. Verder heb ik zelf ook aangegeven dat ik 4 uur (!) op de ruggenprik heb moeten wachten en dat ik voor de rest tevreden was.

2 dagen geleden

Ik vond het zelf fijn dat m’n diastase nagekeken werd dus dat heb ik gevraagd. Verder idd anticonceptie, bloedverlies en ervaring bevalling besproken :)

2 dagen geleden

Reactie op ZoJaLu

Ik vond het zelf fijn dat m’n diastase nagekeken werd dus dat heb ik gevraa ...
Doen ze diastase ook? Dacht dat je daarvoor naar een bekkenfysio zou moeten, maar wel fijn als de gynaecoloog dat ook kan!

2 dagen geleden

Reactie op Bommel1997

Doen ze diastase ook? Dacht dat je daarvoor naar een bekkenfysio zou moeten ...
Ik weet niet of ze het allemaal doen/kunnen.. hier bij mn verloskundige in ieder geval wel..

2 dagen geleden

Mijn afspraak was aardig relaxt. Ik had mijn controle na 4 weken al en vroeg of ze extra konden checken bij mijn knip, want een hechting was vrij vroeg losgekomen. Was helemaal mooi dicht gegaan en ze gaf ook aan wat ik nu wel of niet kon en dat ze altijd een bekkenbodem fysiotherapeut aanraden voor verder goed herstel. Veel van mijn vragen heb ik een paar uur na mijn bevalling al kunnen stellen. Gynaecoloog en kinderarts kwamen daarvoor langs aan het einde van hun dienst. Wilde alles nog na bespreken en gaven aan dat ik ze altijd kon bellen. Mijn hele bevalling van 2 dagen in het ziekenhuis en bijna een spoedkeizersnede is een hele positieve ervaring geweest. Bij iedere stap namen ze ons goed mee en ze lieten nooit merken dat er paniek was. Daardoor heb ik alsnog onze dochter doormiddel van 20% vacuümpomp vaginaal geboren laten worden. Was echt teamwork tussen mij en de gynaecoloog. Dus ik zou proberen je bevalling voor je te halen en de verschillende fases en bij welke fase medische ingrepen zijn geweest. Dan kan je heel goed het gesprek aan gaan hoe je het hebt ervaren en kunnen zij uitleg geven.