10 Reacties

22 dagen geleden

Stomen in douche cabine En verder doe je eigelijk wel alles

22 dagen geleden

Ik heb van otrivin die neusreiniger+ zoutoplossing flacon netjes., daarmee maak je het los en zuig je de snot eruit. Vinden ze niet heel fijn maar werkt wel

22 dagen geleden

Hier hetzelfde! Mijn zoontje 5wk nu ook al voor de tweede keer verstopt neusje. Ik zorg dat hij schuin slaapt door een kussen onder zijn matrasje te doen, dit scheelt echt een stuk qua gemakkelijker ademen. Ik geef bv en kreeg zelf de tip op mijn voeding te letten en suikers/vetten te vermijden. Geen idee of dit helpt, ik ga het iig proberen. Het is heel naar zo’n klein mensje die alleen nog maar door zn neusje kan ademen die ook nog verstopt is. Ik volg de reacties en succes met jullie kleine man!

22 dagen geleden

Al je borstvoeding geeft: paar druppeltjes borstvoeding in het neusje 😉.

22 dagen geleden

Dit was en is voor ons het wonder middel bij een verstopte neus. Navul dopjes zijn ook verkrijgbaar

21 dagen geleden

Reactie op Pientertje

Al je borstvoeding geeft: paar druppeltjes borstvoeding in het neusje 😉.
Waarmee/hoe krijg je dit in de neus?

21 dagen geleden

Hier ook een verkouden baby van 5 weken. Het slijm lijkt wat achter in zijn keel te zitten. Ik lees al heel veel tips en zag ergens op het algemene forum dat dames ook een potje luuf (of vergelijkbaars) open zetten bij het bedje in de buurt. Beterschap voor alle kleintjes

20 dagen geleden

Reactie op April87

Waarmee/hoe krijg je dit in de neus?
Met een spuitje (kun je zo bij de Kruidvat kopen) een beetje in het neusje druppelen.

20 dagen geleden

Reactie op Pientertje

Met een spuitje (kun je zo bij de Kruidvat kopen) een beetje in het neusje ...
Werkt overigens ook perfect tegen een ontstoken oogje, druppeltje in het oogje en het is zo voorbij.

20 dagen geleden

Geen gouden tip, wel gewoon afgewacht tot het over ging en af en toe een ui naast het bed. Heb onze kleine afentoe op haar buik gelegd en erna weer rechtop en het met de hand eruit gepulkt omdat het toen eruit kwam 😂😂 Weet niet of dit ok is dus neem het niet zomaar aan haha.