13 Reacties

3 dagen geleden

Kindjes die bv krijgen mogen zelfs 1 x in de 10 dagen poepen. Onze man krijgt vooral bv en s nachts kv 1x en die piept 1 x in de 3 a4 dagen

3 dagen geleden

Reactie op KikiVos1

Kindjes die bv krijgen mogen zelfs 1 x in de 10 dagen poepen. Onze man krij ...
Is 9 weken oud

3 dagen geleden

Dit heeft mijn zoon (8 weken) ook gehad! Duurde 5 dagen voordat hij poepte en na 1,5 week stonken de scheetjes ook niet meer. Heeft zichzelf dus uiteindelijk opgelost 😊

3 dagen geleden

Bij ons zoontje ook, poepte een aantal dagen niet (dacht een week ofzo) en de scheten waren echt om te kotsen. Nadat hij weer had gepoept waren de scheetjes ook zo goed als weg. Hij was toen een week of 4

3 dagen geleden

Is heel normaal. Vanaf 6 weken kunnen kindjes die borstvoeding krijgen tot wel 10 dagen niet poepen. Ons zoontje poepte vanaf de 6 weken nog 1x per week en ook hele erge stinkscheetjes. Nu is hij 11 weken en poept hij ineens weer iedere dag. Niks om je zorgen om te maken ☺️

3 dagen geleden

Hier ook. Let op, als ze dan poept dan kan het zoveel zijn dat het door de luier heen komt en alles onder zit.

3 dagen geleden

Hier ook gehad hoor! Die scheetjes ga je zowat van over je nek, en inderdaad een rotte eieren lucht. Blij om te lezen dat wij dit niet alleen hebben 🙈 bij onze oudste van 2 jaar en 8 maanden kan ik het me niet meer herinneren of hij dit ook zo had. Ik gaf en geef ook bv. Maar zo poepte ze bijna 10 dagen niet en nu lijkt daar weer wat meer gang in te zitten. Vandaag 13 weken alweer 🙈

2 dagen geleden

Ja kan komen door de rijping van de darmpjes. Geef je ook borstvoeding of geef je flesvoeding? Wij zijn overgestapt naar andere flesvoeding, en toen ging mevrouw beter poepen en drinken haar scheten niet zo.

2 dagen geleden

Ja omg die scheten zijn zo vies haha! En soms ook het geluid dat ik denk dat ze eindelijk gepoept heeft maar bleek het toch een scheet te zijn. Allemaal heel normaal hoor!

2 dagen geleden

Hoera, ze heeft weer gepoept 🤣 Het was heel dik, gelukkig geen explosie

2 dagen geleden

Ja hier ook. Stinkt enorm en hij laat continue scheetjes en perst daarbij keihard. Volgens mij kan dit horen bij de krampjes fase waar de piek meestal tussen de 6 en 8 weken schijnt te zijn!

2 dagen geleden

Wanneer wordt dit beter? Onze is nu 9+2 en volgens mij heeft ze er last van, maar de krampjespiek is natuurlijk al voorbij.. 🥲

13 uur geleden

Heb de regel van het CB gehoord dat ze 3-3 hanteren. 1 keer per 3 dagen of 3 keer per dag. Onze man poepte 1x in de 5/6 dagen. Ook best wel harde poep, maar niet lactulose waardig. Overgestapt op Kabrita geitenmelk (gebruiken ze op de kinder IC in het Radboud) omdat deze lichter te verteren is. Nu ineens 2 dagen achter elkaar gepoept. Wel wat meer krampjes want hij moet wennen aan de overstap maar verder echt de beste keuze ooit!