10 Reacties

vorige maand
Je kan ook heel makkelijk groente pureren hè ☺️ doe ik ook voor onze kleine man.. nadat die aan de losse smaken was gewend heb ik nu combi gedaan van zoete aardappel en spinazie ook een hit hier... En doe nu groente in de mixer en dan wat aardappels door stampen en maak vaak dan voor 2 dagen ☺️ brood geef ik zelf ook nog niet elke dag hij is nu nog wat aan wennen...
En als je niet wil pureren zelf waarom niet potjes eerst met pure smaken van 4+ voor je gelijk met potjes die rijst enz bevatten gaat beginnen? ☺️

vorige maand
Reactie op _xkb
Jahoor je kan gewoon een potje geven met koolhydraten en proteïne erin, je ...
Dankje! Wat ik spannend vind...het is natuurlijk het eerste 'echte' eten, de rest is mooi gepureerd. En hij kan nogal gulzig zijn. We gaan het vast in de komende weken starten want hij zal het toch moeten leren. Maar moet mezelf er nog even toe zetten!

vorige maand
Reactie op Schildpad1989
Dankje! Wat ik spannend vind...het is natuurlijk het eerste 'echte' eten, d ...
Jaa snap ik helemaal! Ik heb altijd geleerd kleine stukjes met wat boter ertussen en dan in de wangzak leggen, dan gaan ze automatisch kauwen. Je kan ook een korstje in de hand geven dan sabbelen ze. Tuurlijk is het spannend, maar dit kan jij! 💪🏻 gewoon erbij blijven, goed opletten en niet te snel ingrijpen, kokhalzen is niet erg. Succes! Komt goed🫶🏻