10 Reacties

vorige maand

Je kan ook heel makkelijk groente pureren hè ☺️ doe ik ook voor onze kleine man.. nadat die aan de losse smaken was gewend heb ik nu combi gedaan van zoete aardappel en spinazie ook een hit hier... En doe nu groente in de mixer en dan wat aardappels door stampen en maak vaak dan voor 2 dagen ☺️ brood geef ik zelf ook nog niet elke dag hij is nu nog wat aan wennen... En als je niet wil pureren zelf waarom niet potjes eerst met pure smaken van 4+ voor je gelijk met potjes die rijst enz bevatten gaat beginnen? ☺️

vorige maand

*courgette en broccoli vind die ook heerlijk trouwens.. en soms doe ik gewone aardappel nu bij en soms zoete... Ik doe nu ipv fles savonds een hapje groente en dan schuif ik ze fles dus iets op..meestal rond half 8 dan flesje en dan na bed

vorige maand

*oh wacht heb het denk verkeerd gelezen je gaf al losse groente ( ik dacht miss de raply methode 🤣🤣🤣🤣) je kunt ook miss wat groentes dus combineren ☺️ vergeet dan mijn andere tips hahaha

vorige maand

Jahoor je kan gewoon een potje geven met koolhydraten en proteïne erin, je kindje is 6 maanden dus dat kan je kindje al eten 😊 Eventueel de helft 's middags en de andere helft 's avonds kan best. Wat vind je spannend aan brood?

vorige maand

Reactie op _xkb

Jahoor je kan gewoon een potje geven met koolhydraten en proteïne erin, je ...
Dankje! Wat ik spannend vind...het is natuurlijk het eerste 'echte' eten, de rest is mooi gepureerd. En hij kan nogal gulzig zijn. We gaan het vast in de komende weken starten want hij zal het toch moeten leren. Maar moet mezelf er nog even toe zetten!

vorige maand

Reactie op Schildpad1989

Dankje! Wat ik spannend vind...het is natuurlijk het eerste 'echte' eten, d ...
Jaa snap ik helemaal! Ik heb altijd geleerd kleine stukjes met wat boter ertussen en dan in de wangzak leggen, dan gaan ze automatisch kauwen. Je kan ook een korstje in de hand geven dan sabbelen ze. Tuurlijk is het spannend, maar dit kan jij! 💪🏻 gewoon erbij blijven, goed opletten en niet te snel ingrijpen, kokhalzen is niet erg. Succes! Komt goed🫶🏻

vorige maand

Reactie op _xkb

Jaa snap ik helemaal! Ik heb altijd geleerd kleine stukjes met wat boter er ...
Ik ben eve kwijt of dit ook kan als je kindje nog niet zelfstandig zit?

vorige maand

Reactie op Lilalo

Kan ook als kindje met steun zit dus bijvoorbeeld bij jou op schoot

vorige maand

Reactie op Lilalo

Jahoor dat kan bijvoorbeeld op schoot of in een wipperstoeltje (die je vast zet, dus even niet als wipper gebruiken, op de meest rechte stand.

vorige maand

Reactie op _xkb

Jahoor dat kan bijvoorbeeld op schoot of in een wipperstoeltje (die je vast ...
Op schoot is een goeie! Dank