23 Reacties
茅茅n maand geleden
Heel veel beterschap!馃崁 wij zijn ook al een week ziek en ik snap met wat je bedoeld. Dat er in hangen idee is eng馃槥 ik leg haar toch op haar zij met een handdoek ernaast zodat ze niet kan draaien.
Daarnaast verlicht een gesneden ui op de kamer wat
Het stinkt wel maar het helpt hier wel.
Verder volg ik ook voor andere tips!
茅茅n maand geleden
Als ze echt benauwd zijn kan je ook doorverwezen worden naar het ziekenhuis, wij lagen met 3 weken oud 2 Nachten onder observatie. Maar daarbij komende dat de kleine ook uitgeput was en wegviel tijdens het drinken.
Dus verder geen tips, behalve mogelijk naar het ziekenhuis gaan. Daar hebben uiteindelijk ze eerste nacht een beetje zuurstof bijgegeven, en xylometalozine om de neus open te krijgen.
Mijn man en ik hebben een week lang de nachten afgewisseld, dat we echt wakker bleven. Enige plek waar de kleine sliep was bovenop ons, of hoofdeinde verhoogd en op zijn buik. Maar dat moet natuurlijk onder toezicht allemaal.
En beterschap! Wij zijn nu, 8 dagen na ontslag uit het ziekenhuis, eindelijk op een punt dat we hem echt beter vinden en niet meer zo benauwd. Het kan echt lang duren met die kleintjes
茅茅n maand geleden
Voor de longetjes weet ik niet, maar voor een verstopte neus werkte bij ons ook de borstvoeding in de neus goed.
Ik deed wat borstmelk op een klein lepeltje. Als de baby in de box lag, dan kiepte ik wat melk het neusje in. Doordat zij inademt, wordt de melk vanzelf naar binnen gezogen.
Het klinkt zielig, maar zij had er echt totaal geen last van! En het verstopte neusje loste op 馃憤馃徏
茅茅n maand geleden
Mijn zoontje van 3 weekjes oud ook last van , wij gebruiken neusspray zoutoplossing en deze apparaatje werkt echt top
茅茅n maand geleden
Reactie op LittleOwl
Als ze echt benauwd zijn kan je ook doorverwezen worden naar het ziekenhuis ...
Oh jeetje wat heftig lijkt me dat als je hummeltje na ziekenhuis moet... Hij is verder niet benauwd drinkt goed..maar hou het in gaten als erger wordt contact ik gelijk de dokter..maar bel sosiwo even donderdag voor hem om ze longen enz weer te checken
茅茅n maand geleden
Ik heb misschien hele domme vraag hoor. Maar helpt de zoutoplossing ook zonder t uitzuigen? Ik vind het uitzuigen maar niets bang hem pijn te doen ook.
茅茅n maand geleden
Reactie op Rosalindem
Ik heb misschien hele domme vraag hoor. Maar helpt de zoutoplossing ook zon ...
Wij gebruiken ook tot nu toe alleen de zoutoplossing. Het lijkt hem wel echt te helpen. Hij is niet heel erg verkouden, dus misschien is het niet voldoende als je kindje echt flink verkouden is... Succes!!
茅茅n maand geleden
Reactie op BabyPs
Wij gebruiken ook tot nu toe alleen de zoutoplossing. Het lijkt hem wel ech ...
Dank je