23 Reacties

茅茅n maand geleden

*Hij is nu 5 weekjes oud

茅茅n maand geleden

Heel veel beterschap!馃崁 wij zijn ook al een week ziek en ik snap met wat je bedoeld. Dat er in hangen idee is eng馃槥 ik leg haar toch op haar zij met een handdoek ernaast zodat ze niet kan draaien. Daarnaast verlicht een gesneden ui op de kamer wat Het stinkt wel maar het helpt hier wel. Verder volg ik ook voor andere tips!

茅茅n maand geleden

Ik volg hier is mijn bijna 3 week oude baby ook verkouden 馃槩

茅茅n maand geleden

De kraamzorg vertelde hier een druppel borstvoeding in het neusje liefst zo uit de borst. Ze doen even raar maar werkt heel goed zei ze. Ons hele gezin was verkouden in de kraamweek. Zelf nog niet hoeven doen En zo'n neus zuiger Stomen in de badkamer Beterschap 馃檹

茅茅n maand geleden

Als ze echt benauwd zijn kan je ook doorverwezen worden naar het ziekenhuis, wij lagen met 3 weken oud 2 Nachten onder observatie. Maar daarbij komende dat de kleine ook uitgeput was en wegviel tijdens het drinken. Dus verder geen tips, behalve mogelijk naar het ziekenhuis gaan. Daar hebben uiteindelijk ze eerste nacht een beetje zuurstof bijgegeven, en xylometalozine om de neus open te krijgen. Mijn man en ik hebben een week lang de nachten afgewisseld, dat we echt wakker bleven. Enige plek waar de kleine sliep was bovenop ons, of hoofdeinde verhoogd en op zijn buik. Maar dat moet natuurlijk onder toezicht allemaal. En beterschap! Wij zijn nu, 8 dagen na ontslag uit het ziekenhuis, eindelijk op een punt dat we hem echt beter vinden en niet meer zo benauwd. Het kan echt lang duren met die kleintjes

茅茅n maand geleden

Voor de longetjes weet ik niet, maar voor een verstopte neus werkte bij ons ook de borstvoeding in de neus goed. Ik deed wat borstmelk op een klein lepeltje. Als de baby in de box lag, dan kiepte ik wat melk het neusje in. Doordat zij inademt, wordt de melk vanzelf naar binnen gezogen. Het klinkt zielig, maar zij had er echt totaal geen last van! En het verstopte neusje loste op 馃憤馃徏

茅茅n maand geleden

Mijn zoontje van 3 weekjes oud ook last van , wij gebruiken neusspray zoutoplossing en deze apparaatje werkt echt top

茅茅n maand geleden

wij hebben een elektrische neuszuiger. Heel fijn!!!

茅茅n maand geleden

Reactie op Vlinder94

wij hebben een elektrische neuszuiger. Heel fijn!!!
Welke hebben jullie als ik vragen mag 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Loentjelona

Mijn zoontje van 3 weekjes oud ook last van , wij gebruiken neusspray zouto ...
Heb deze nu ook in huis gehaald ben benieuwd

茅茅n maand geleden

Reactie op LittleOwl

Als ze echt benauwd zijn kan je ook doorverwezen worden naar het ziekenhuis ...
Oh jeetje wat heftig lijkt me dat als je hummeltje na ziekenhuis moet... Hij is verder niet benauwd drinkt goed..maar hou het in gaten als erger wordt contact ik gelijk de dokter..maar bel sosiwo even donderdag voor hem om ze longen enz weer te checken

茅茅n maand geleden

Reactie op pegg1989

Welke hebben jullie als ik vragen mag 鈽猴笍
deze!

茅茅n maand geleden

Reactie op Vlinder94

deze!
Die hebben wij ook! Werkt prima. Voor de snotjes die zichtbaar zijn tenminste 馃槈

茅茅n maand geleden

Hier ook de neusspray met zoutoplossing gebruikt. Hielp erg goed. Verder gingen wij altijd al elke dag lekker een stuk wandelen, dit zijn wij blijven doen, frisse lucht is ook fijn 茅n gezond 馃槉

茅茅n maand geleden

Mijn dochtertje van 8 weken heeft nu ook al 3 weken last van verkoudheid, snachts is het vreselijk. Morgen gelukkig naar het cjg voor controle. Zoutoplossing gebruiken wij ook mag 4x per dag gebruiken. Bedje ook schuin.

茅茅n maand geleden

Ik heb misschien hele domme vraag hoor. Maar helpt de zoutoplossing ook zonder t uitzuigen? Ik vind het uitzuigen maar niets bang hem pijn te doen ook.

茅茅n maand geleden

Reactie op Rosalindem

Ik heb misschien hele domme vraag hoor. Maar helpt de zoutoplossing ook zon ...
Wij gebruiken ook tot nu toe alleen de zoutoplossing. Het lijkt hem wel echt te helpen. Hij is niet heel erg verkouden, dus misschien is het niet voldoende als je kindje echt flink verkouden is... Succes!!

茅茅n maand geleden

Reactie op Vlinder94

deze!
Ja deze heb ik ook

茅茅n maand geleden

Reactie op BabyPs

Wij gebruiken ook tot nu toe alleen de zoutoplossing. Het lijkt hem wel ech ...
Dank je

茅茅n maand geleden

Wat ook kan helpen is Luuf verkoudheidsbalsem voor baby鈥檚 onder de voetjes smeren voor het slapen gaan! Zo kunnen ze vrijer ademen