15 Reacties

één maand geleden

Ik ben onwijs fan van het lakentje vooral in combinatie met het slaapzakje!!! Ons kleine trapte al zijn lakens continu van zich af en sinds we het lakentje gebruiken slaapt hij in de nachten gewoon door tot aan zijn volgende voeding! Of je het ook echt tot 3 jaar kan gebruiken daar heb ik geen ervaring mee! Maar wat mij betreft is het elke cent waard

één maand geleden

Ik heb er 1 maar gebruikte ook een inbakerslaapzak, ze kon met alleen het lakentje makkelijk haar handen naar boven krijgen

één maand geleden

Ideaal! Even geleend van een vriendin in combinatie met het slaapzakje in de co-sleeper. Vooral voor in de nacht perfect. Handig om in te stoppen! Heb het nu ook besteld voor in de ledikant. Ons zoontje slaapt de hele nacht door 😊🙏🏼 weet niet of het aan t lakentje ligt, maar zal ongetwijfeld ergens aan bijdragen 😅

één maand geleden

Reactie op Mkmp

Ideaal! Even geleend van een vriendin in combinatie met het slaapzakje in ...
Is dit het slaapzakje waar je de armpjes van kan dichtritsen? Hij slaapt ‘s nachts in een normaal slaapzakje. Ik weet niet of dat dan voldoende is.

één maand geleden

Ik ben na 6 weken overgestapt op het Nunki lakentje. Bij mijn oudste zoveel plezier van gehad. Je kunt hem inderdaad in het ledikant altijd blijven gebruiken, al lag die van mij er op den duur vaker op, dan onder, maar wat mij betreft echt de beste 'slaapaankoop' ooit!

één maand geleden

Nunki is top! Ons zoontje van ruim 2 slaapt er nog steeds onder.. als jonge baby ook altijd ingebakerd geweest..

één maand geleden

Reactie op J_hp

Is dit het slaapzakje waar je de armpjes van kan dichtritsen? Hij slaapt ‘s ...
Ja die gebruiken we nu wel, maar je zou het eerst prima met een gewoon slaapzakje kunnen gebruiken. Dit slaapzakje van F&K is wel wat dunner, dus weet niet of je er dan wel weer een dekentje extra overheen moet doen? Geen ervaring mee nog.

één maand geleden

Bij mijn oudste zoontje het nunki lakentje icm slaapzak gebruikt. Was hier echt heel erg tevreden over. Hij was/is een slechte slaper en deze combi hielp wel 😄 bij +/-1 jaar gebruiken wij hem niet meer. Ons zoontje gaat heel de ledikant door🤣 Ga hem zeker weer gebruiken straks

één maand geleden

Wij hebben hem voor onze eerste zoon gekocht , maar die sliep er niet mbeter door en was met 4 maanden al een buikslaper en kon toen al zelf omrollen onder het lakentje. Toen zijn we daar maar mee gestopt. Nu gebruiken we hem voor de tweede en die lijkt er wel erg blij mee. Het lakentje is alleen niet om in te bakeren. De armpjes kunnen nog steeds omhoog boven het lakentje uit komen. Wel hebben ze daar een slaapzakje voor. 2 jaar geleden kon je ze ook huren via hun site. Als dat nog steeds kan js dat misschien handig zodat je het eerst kan uitproberen.

één maand geleden

Reactie op Lisanne-90

Wij hebben hem voor onze eerste zoon gekocht , maar die sliep er niet mbete ...
Je kan het het inderdaad nog steeds bij ze huren.

één maand geleden

Bij ons heeft het niet geholpen bij de eerste. Bleef onrustig. Toen Fedde en Kees slaapzakje gebruikt en dat was prima. Nu ook het slaapzakje weer in gebruik.

één maand geleden

Reactie op RM89

Bij ons heeft het niet geholpen bij de eerste. Bleef onrustig. Toen Fedde e ...
Was het afbouwen te doen?

één maand geleden

Reactie op Mommytobe1008

Bij mijn oudste zoontje het nunki lakentje icm slaapzak gebruikt. Was hier ...
Was het afbouwen van de slaapzak goed te doen?

één maand geleden

Reactie op J_hp

Was het afbouwen van de slaapzak goed te doen?
Ja was echt heel fijn. Want je kunt de ritjes van de mouwen steeds beetje bij beetje verder open doen 😄. En uiteindelijk overgegaan naar een normale slaapzak icm het nunki lakentje.

één maand geleden

Reactie op Mommytobe1008

Ja was echt heel fijn. Want je kunt de ritjes van de mouwen steeds beetje b ...
Ja precies dit! Heel makkelijk met afbouwen