Wil dit heel even kwijt en misschien heeft iemand tips.
Ons zoontje is 9 sep gevoren met 36+4. Eigenlijk 3 oktober pas uitgerekend. Hij is nu 7 weken.
Nu deed hij het de eerste 4 weken het heel goed snachts, liet er soms 4 of 5 uurtjes tussen.
Omdat de krampjes erger werden en we het vermoeden van KMA hebben hebben we in overleg met CB vanaf week 5 nutrilon omneo gegeven. Kort daarna werden zijn krampjes alleen maar erger. Tot schreeuwen toe en uren achter elkaar.
Wat ook resulteerde in slechte nachten (ik ben kapot)
Gister het CB weer gebeld, want ik was helemaal radeloos. De arts zei dat ik half half moet gaan geven. Dus de 120 die ik maak is 2 scheppen normaal en 2 omneo. Vrijdag zou ik verbetering moeten zien.
Doordat ik dit nu zo doe, komt hij alleen snachts nu al om de 2 uur... ik weet even niet zo goed wat ik moet doen. Normaal drinkt hij rond de 110 of 120 op. Maar snachts tussen de 60 en 90.
Moet hij snachts meer drinken? Zodat die langer volhoud? Hij is namelijk echt moe en krijg de fles dan zijn mondje ook niet meer in na het boeren.
Is er ook herkenning bij het gebruik van omneo? Dat ze meer last krijgen door de vezels?