6 Reacties
16 dagen geleden
Dat is een moment waarop alles tegelijk komt, tussen week 6-8 zijn heb je de darmenpiek. Dan hebben ze meer last van de darmen dan daarvoor. Dat zwakt wel weer af, ze maken dan vaak ook een groeispurt mee en gaan door het 2de regelmoment( 2de regeldag). Onze kleine man drinkt daardoor de ene keer ook minder dan de andere keer. Is een slimme zet de lactatiekundige te laten mee kijken, hebben wij heel veel aan gehad
16 dagen geleden
Wat vervelend en wat naar (en logisch) dat het stress geeft :(. Geen idee of je er wat aan hebt maar mijn dochter die koemelkallergie had gaf dit soort flessen alleen terug bij normale koemelk voeding en niet bij pepti. Maar het zou kunnen dat ze moet wennen. Dat weet een arts het beste. Je houdt haar ongetwijfeld al een tijdje recht op na de voeding? Heel veel succes, hopelijk snappen jullie snel wat er is en hoe je het kan verbeteren 😘
16 dagen geleden
Is er al naar t tongriempje gekeken? Hier was dat de reden van niet goed kunnen aanhappen waarom drinken niet goed ging, er veel krampen waren, reflux klachten ivm lucht mee zuigen. Ook heeft ze koemelkallergie zoals haar grote broer en dit herkende ik nu meteen door eczeem wat nu ontstaat en spuitluiers met slijm.
16 dagen geleden
Reactie op Bowden
Is er al naar t tongriempje gekeken? Hier was dat de reden van niet goed ku ...
Tongriempje is in orde. Het is volgens de kinderarts ook geen laryngomalacie. We proberen echt alles af te vinken en zo te zoeken naar wat er aan de hand is. Ze dronk onlangs slechts 280ml op een dag, dat is echt veel te weinig. Ze kwam gelukkig wel altijd bij in gewicht, behalve gisteren was ze afgevallen. 😔
16 dagen geleden
Reactie op eekhoornnnele
Tongriempje is in orde. Het is volgens de kinderarts ook geen laryngomalaci ...
O zo erg als je weet dat er iets is maar je niet weet wat. Gelukkig is er al een kinderarts bij betrokken. Wij zijn aan t wachten tot we daar terecht kunnen. Inmiddels hier sinds gisteren aam de pepti. Kleine heeft hier ook wat meer krampen maar geen spuitluier meer gehad.
Voor het indikken van de melk haal ik zometeen biologische johannesbroodpitmeel. Hielp bij mijn zoontje tegen t spugen.
16 dagen geleden
Onze dochter moest ook erg wennen aan nieuwe voeding , ze zeggen dat dat twee weken kan duren. In ieder geval niet teveel wisselen