5 Reacties
16 uur geleden
Jaa ik heb het ook met mijn zoontje die bijna 9 weken is. Ik probeer nu zelf te rekken zodat hij beter drinkt als hij mag drinken. (Probeer t elke keer met een halfuurtje te rekken) onderrtussen laat ik hem dan liggen in een babygym of in de newbornset met een speentje. Ook geef ik 1 afgekolfde fles per dag. Misschien heb je hier wat aan.
16 uur geleden
Reactie op anoniempjes12
Jaa ik heb het ook met mijn zoontje die bijna 9 weken is. Ik probeer nu zel ...
Bedoel je met rekken je borsten masseren zodat het tijdens het drinken gelijk vloeit?
16 uur geleden
Hier ook elke 1,5 uur overdag! Ik laat het gewoon gebeuren, wil zelf zoveel mogelijk haar ritme volgen. Huishouden is bij mij tijdelijk on hold 😅. Wel probeer ik af en toe wat tijd te geven om uit te buiken, en bijvoorbeeld 15 min later nog een keer de borst aanbieden. Helpt hier wel om wat tijd tussen de voedingen te rekken!
13 uur geleden
Reactie op GeestigeBeuk348443
Bedoel je met rekken je borsten masseren zodat het tijdens het drinken geli ...
Haha nee ik zie nu dat ik het een beetje gek heb beschreven maar ik bedoel tijd rekken tussen de voedingen, elke keer een halfuurtje later zodat hij effectiever drinkt. Als dat niet lukt en hij wilt geen speen of ff in de babygym dan laat ik hem gewoon drinken!