6 Reacties

één maand geleden

Dit klinkt heel bot, maar de deur weer dicht doen. Of in eerste instantie niet eens openen. Je zou ook met je man kunnen praten en aangeven dat hij even mijn zijn moeder en tante moet praten om uit te leggen dat je die behoefte niet hebt en dat als ze langs willen komen jij eerst akkoord moet gaan. Het is allemaal lief bedoeld, maar je hebt gewoon het recht om te zeggen dat je even geen bezoek wilt. Daarbij de binding met de baby, sorry, maar jij moet die hebben, opa's en oma's komen later🤷🏻‍♀️ Ik hoop dat je er samen uit komt en ik begrijp heel goed dat je niet elke keer behoefte hebt hieraan! Succes.

één maand geleden

Ooh ik begrijp je helemaal!! Ik heb de afgelopen weken mijn schoonfamilie echt wekelijks gezien. Ik erger me enorm aan bepaalde opmerkingen die ze maken (waar ik het dan niet mee eens ben).... zo lastig... je bent echt niet de enige. Ik denk dat veel vrouwen hier moeite mee hebben

één maand geleden

Reactie op immevanschijndel

Ooh ik begrijp je helemaal!! Ik heb de afgelopen weken mijn schoonfamilie e ...
Zeker, maar ik hoef m'n eigen familie ook niet eindeloos op bezoek te hebben😅 dus niet alleen de schoonfamilie 🤣

één maand geleden

Ik zou gewoon de deur weer dicht doen. En als ze dan zeuren gewoon zeggen. Ik zei toch nee ? Nou dit us dys nee! Die tante zou wat mij betreft ook niet vaak op bezoek hoeven te komen hoor dan niet nu ook niet zo vaak.

één maand geleden

Of met je jas aan de deur open doen. Dan kan je aangeven dat je net wilde vertrekken of net thuis bent waardoor je de rust wel even kunt gebruiken. Misschien niet de beste oplossing, maar als je geen ‘harde’ nee wilt zeggen een poging waard!

één maand geleden

Gewoon aangeven dat je het niet wilt en als ze dan toch komen de deur niet open doen. Je man kan zijn familie ook aanspreken. Als je schoonmoeder al 1x in de week komt krijgt ze al een band met je kindje. En vooral doen wat jij fijn vind dat is het belangrijkst vooral de eerste weken want die krijg je niet terug