13 Reacties

24 dagen geleden

Wanneer ben je gestart? Want een baby moet twee weken wennen aan nieuwe voeding en daar kunnen klachten ook eerst van verergeren. Is de reflux wel al minder geworden?

24 dagen geleden

Reactie op Lauw1993

Wanneer ben je gestart? Want een baby moet twee weken wennen aan nieuwe voe ...
Ben 4 dagen bezig met 1 schepje nutriton toevoegen. Nutrica gaf aan dat je hier meteen effect van moet zien. Reflux was wat minder maar neemt naar mijn idee weer wat toe.

24 dagen geleden

Ik ben na 2-3 weken volledig overgegaan naar omneo in een keer en mn kind is als nieuw. Hij huilde eerst 6-8 uur en nu soms niet eens een half uur. Hij heeft gewoon geen krampjes meer. Na een paar dagen verschil en na een week was hij al helemaal anders

24 dagen geleden

Reactie op Nr01

Ik ben na 2-3 weken volledig overgegaan naar omneo in een keer en mn kind i ...
Heb je het eerst gemixt om je kindje te laten wennen of ben je meteen in een keer overgestapt?

24 dagen geleden

Wij gebruiken nu een week omneo, maar volledig lukt ons nog niet qua juiste flesspeen. De voeding is wat dikker... merkten wel verschil maar wow de poep is mega groen en stinkt verschrikkelijk daarna! We gebruiken dr Brown fles met difrax S speen normaal, maar dit gaat moeizaam. M speen is weer te groot. Heb nu de dr brown maat 2 gehaald... doen nu 2 om 2 (120) normale nutrilon met omneo mixen en bij de S speen dan 10 ml water extra. Moet zeggen dat ze nu wel sinds 3 dagen elke avond van 4-8 krijst... geen idee of dat er mee te maken heeft

23 dagen geleden

Reactie op J_hp

Heb je het eerst gemixt om je kindje te laten wennen of ben je meteen in ee ...
Nee in een keer anders weet je voor mijn gevoel nog steeds niet of het echt werkt

23 dagen geleden

Reactie op Lottie022

Wij gebruiken nu een week omneo, maar volledig lukt ons nog niet qua juiste ...
Mam flessen zijn top in combinatie met omneo

23 dagen geleden

Reactie op Lottie022

Wij gebruiken nu een week omneo, maar volledig lukt ons nog niet qua juiste ...
Ik heb de hegen flessen en omneo gaat perfect.

23 dagen geleden

Van nutrition kan je kindje ook krampen krijgen. Mijn kindje heeft er geen last van, maar ik heb het wel vaker gehoord. Heeft je kindje geen koemelk allergie?

23 dagen geleden

Reactie op anne55

Van nutrition kan je kindje ook krampen krijgen. Mijn kindje heeft er geen ...
Krampen zijn door Nutriton wel erger geworden. Het is niet dat hij na iedere voeding ligt te krijsen van de pijn. Neem aan dat dat bij koemelk wel zo is?

23 dagen geleden

Reactie op J_hp

Krampen zijn door Nutriton wel erger geworden. Het is niet dat hij na ieder ...
Je zou ook gelilact kunnen proberen om het dikker te maken. Daar krijgen ze geen krampen van. Mijn zoontje heeft koemelk allergie en na bijna elke voeding krijste hij wel inderdaad .. Ik gebruik ook nutriton en ik heb een precisie weegschaal gekocht zodat ik precies kan wegen hoeveel nutriton ik in z’n flesje doe. (Voor het geval dat ik een andere maat flesje maak) Misschien krijgt hij buikpijn als er te veel in zit. Ik gebruikte bij een flesje van 150ml 1 schepje nutriton en die dronk hij dan op stand 1 van de 123speen van difrax. En nu bij een flesje van 180ml doe ik 1.7 gram nutriton. Het kan ook zijn dat hij misschien te snel drinkt en daardoor buikpijn krijgt?

23 dagen geleden

Reactie op anne55

Je zou ook gelilact kunnen proberen om het dikker te maken. Daar krijgen ze ...
Ja over gelilact las ik positieve berichten! Wellicht is dit een optie! Flesjes is een drama. Difrax zorgt voor extra krampen. Dr. Brown raakt de speen constant verstopt. Avent gaat nu enigszins wel. 15 minuten over zijn fles. Nog snel maar zie verder niet echt nog andere opties.

23 dagen geleden

Reactie op anne55

Je zou ook gelilact kunnen proberen om het dikker te maken. Daar krijgen ze ...
Ik gebruik overigens op een flesje van 120 ml 1 afgestreken schepje Nutriton