57 Reacties

vorig jaar

Ik heb net de onderbroeken van de zeemam gehaald, wel een maatje groter dat het kraamverband er in kan

vorig jaar

Ik draag overdag vaak de fietsbroekjes van de zeeman. Ideaal ook voor onder een jurk. Hier kan ook straks kraamverband in

vorig jaar

C&A niet te duur en zitten goed. Ook na een keizersnede mocht je die krijgen. Geen naad daar waar dan je litteken zit en vlot over/ op de buik

vorig jaar

Reactie op Daan2705

Ik vind deze echt heel fijn! 95% katoen. https://www.bonprix.nl/product/hog ...
Ik heb die ook! Zitten inderdaad heel erg fijn!

vorig jaar

Soms draag ik er gewoon geen 🤷🏻‍♀️ beetje taboe. Maar op sommige dagen zweet het zo en zit het niet lekker. Dan liever geen.

vorig jaar

Van Lindex, via Zalando!!

vorig jaar

Reactie op Bloempje0

Soms draag ik er gewoon geen 🤷🏻‍♀️ beetje taboe. Maar op sommige dagen zw ...
Same! Vooral ‘‘s nachts kan ik een onderbroek niet meer aan hebben. Knelt af dus gewoon katoenen fietsbroekje aan en ‘‘s ochtends de was in.

vorig jaar

Reactie op Daan2705

Ik vind deze echt heel fijn! 95% katoen. https://www.bonprix.nl/product/hog ...
Kan hier ook kraamverband in?

vorig jaar

Onderbroeken van de zeeman, maatje groter zodat ze ook wat hoger vallen. Oké niet heel charmant maar erg fijn!

vorig jaar

snachts draag ik überhaupt geen ondergoed kan het lekker luchten. ik snap wel wat je bedoelt met die broekjes. als ik ze teveel draag dan krijg ik ook last van smet plekken. ik kan gelukkig nog deels m'n eigen ondergoed redelijk fijn dragen en draag zo'n broekje eroverheen als ik ga wandelen oid zodat ik extra steun bij mijn buik heb. ben ik thuis dan gaat ie weer uit aangezien het anders teveel gaat zweten

vorig jaar

Beste tip , ik doe dit zelfs als ik niet zwanger ben , op shein of temu heb je van die shorts speciaal voor zwangere vrouwen ,lijkt een beetje op shapewear maar omg die zitten zooo lekker ik draag niets anders meer , plus als je iets doorschijnend aan hebt zie je ook geen lijntjes of niks , je hebt deze ook voor niet zwangeren . En speciale voor een zwangere buik. Ik draag echt niks anders meer !

vorig jaar

Ik zweer op dit moment bij hema

vorig jaar

Reactie op Sterretjex

Beste tip , ik doe dit zelfs als ik niet zwanger ben , op shein of temu heb ...
Plus deze kan je ook nog dragen als je bevallen bent en kosten 8 of 9 euro voor 3 stuks ! En nu talk poeder erop strooien !!

vorig jaar

Reactie op Sterretjex

Beste tip , ik doe dit zelfs als ik niet zwanger ben , op shein of temu heb ...
Linkje?

vorig jaar

Reactie op Daan2705

Linkje?
3-delige naadloze zwangerschapsslipjes met hoge taille voor moeder Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VZlQ0Lf7fF3&localcountry=BE&url_from=GM7540595135681044480

vorig jaar

Reactie op Sterretjex

3-delige naadloze zwangerschapsslipjes met hoge taille voor moeder Ik heb g ...
Er zijn heel veel varianten ! Maar geen enkele die mij teleur gesteld heeft!

vorig jaar

Ik draag katoenen onderbroeken van de mama collectie van de h&m en daarover doe ik het zwangerschaps ondergoed.

vorig jaar

En even coldpack tussen de liezen om wel lekker te slapen 😬