6 Reacties

3 dagen geleden

Geen ervaring mee. Wat je in ieder geval kunt doen is een uurtje na de laatste voeding kolven, dat 3 keer per dag voor een paar minuutjes. Als je dan iedere keer 30 ml ongeveer doet heb je eind van de dag 90 ml. Maar zo krijg je geen overproductie

3 dagen geleden

Je zou een lactatiekundige kunnen vragen of je werkelijk 24 uur geen voeding mag geven. Ik weet natuurlijk niet waarvoor je onder narcose moet maar volgens mij mag je na de narcose wel gewoon voeding geven. En qua voeding inderdaad qat Marr zegt.

3 dagen geleden

Lekschaal bij de andere borst tijdens het voeden? Dit heb ik de eerste 2 maanden gedaan. Ons dochtertje heeft altijd maar 1 kant gedronken. Ik heb niets gekolfd en op deze manier toch 2 liter in de diepvries liggen.

3 dagen geleden

Hebben ze gezegd dat je vanwege de narcose niet mag voeden? Want dan hebben ze waarschijnlijk verkeerd advies gegeven. Zover ik weet mag je na narcose gewoon voeden: https://www.lareb.nl/mvm-kennis-pagina/Inhalatie-anesthetica-bij-narcose-tijdens-de-borstvoedingsperiode Na mijn eerste bevalling ben ik ook onder narcose op de OK geweest en heb daarna gewoon gevoed.

3 dagen geleden

Reactie op maja94

Lekschaal bij de andere borst tijdens het voeden? Dit heb ik de eerste 2 ma ...
Na bijna 11 weken nu eindelijk niet zulke lekkende borsten meer, maar nu een voordeel en een nadeel dus

3 dagen geleden

Reactie op Boemba

Hebben ze gezegd dat je vanwege de narcose niet mag voeden? Want dan hebben ...
Ik ga is verder op onderzoek uit, ik lees inderdaad tegenstrijdige berichten. Moet voor een coloscopie, weet niet of dat nog verschil uitmaakt.