33 Reacties
één maand geleden
Ik heb denk ik ook al m’n menstruatie gehad.. eind augustus bevallen, begin oktober menstruatie gehad. Ik bloedde 1 week heel licht. Dus ik vermoed dat het mn menstruatie was.
Ik geef ook bv
één maand geleden
Ik was ook al snel ongesteld en heeft 10 dagen aangehouden en heel veel bloed.
Volgens de verloskundige kon dit niet mijn menstruatie zijn omdat ik nog geen cyclus heb ivm het geven van borstvoeding.
Verloskundige gaf aan dat er waarschijnlijk iets heeft gezeten wat er nog uit moest.
Ze vroeg waarom ik niet gebeld had haha , dacht is normaal.
Volgens haar duurt het maanden voordat je ongesteld wordt.
één maand geleden
5 weken geleden bevallen. Vloeien is gestopt maar nog geen menstruatie gehad.. kunstvoeding
één maand geleden
Reactie op B•Nina
Zal ik moeten bellen? Ik heb volgende week sowieso een afspraak staan bij d ...
Ik zou wel even bellen als ik jou was en het even overleggen.
Als ik je goed begrijp verlies je veel helder rood bloed.
één maand geleden
1e kindje werd ik net voor haar eerste verjaardag pas ongesteld (3maanden bv gegeven waarvan 2 maanden gekolfd).
2e kindje al na 6 weken (14maanden live bv gegeven).
Dus het zegt niet zoveel haha. Kan heel wisselend zijn en per keer verschillen. Ben benieuwd nu met ons 3e kindje. Geef weer volledig live bv. Zou lekker zijn als het weer een tijdje uitblijft. Was sowieso 1 groot voordeel van zwanger zijn dat dat weg bleef haha.....
één maand geleden
Reactie op Saareef09
Wat apart dat je verloskundige dat zegt hoeft helemaal geen maanden te dure ...
Oww ..
Nou dan weet ik het ook niet meer haha.
Iedereen zegt wat anders en dat zorgt voor verwarring.
Ik ga nu mijn eigen cyclus in de gaten houden.
4 weken naar mijn bevalling had ik 10 dagen echt veel bloedverlies dus dat kan dus wel mijn menstruatie zijn?
17 dagen geleden
Ik ben 6 weken geleden bevallen , geef borstvoeding en ben vandaag ook ongesteld geworden
17 dagen geleden
Herkenbaar. 5 weken na de bevalling weer ongesteld, terwijl ik fulltime kolf. Ik had 3 dagen erg veel bloed zonder krampen, daarna 2 dagen geen bloed maar wel krampen, en nu weer 2 dagen spotting met krampen.
17 dagen geleden
Reactie op Newmomm2024
Oww ..
Nou dan weet ik het ook niet meer haha.
Iedereen zegt wat anders e ...
Ja dat kan zeker. Placentaresten had je volgens mijn verloskundige veel eerder last van moeten hebben en zou gepaard gaan met veel pijn en soms ook koorts (dat is wat zij zei toen ik met 5 weken belde). De huisarts gaf aan dat mijn hormonen gewoon snel weer hun oude levels hebben bereikt waardoor ik weer ongesteld ben geworden. Je verwacht het idd niet zo snel met bv, maar iedereen is anders en als ik zo het forum lees kan ook dit normaal zijn
17 dagen geleden
Dit had ik ook met 6 weken en mijn verloskundige zei dat dit ook best nog wat restjes kunnen zijn.. en dat de volgende keer ook best maanden op zich kan laten wachten 🥲
16 dagen geleden
Ik heb tot 7 weken gebloed en ben met 7 weken + 4 dagen ongesteld geworden, ik geef fulltime (live) borstvoeding