33 Reacties
13 dagen geleden
Reactie op unknown2024
Ja dat kan zeker. Placentaresten had je volgens mijn verloskundige veel eer ...
Nou mijn vk zat er dus echt naast, want ben nu precies 1 maand weer ongesteld geworden haha
13 dagen geleden
Ik ben 9 weken geleden bevallen en inmiddels alweer 2 keer ongesteld geweest. De eerste keer was 4 weken na de bevalling en de 2e keer begon een aantal dagen geleden dus rond de 8/8,5 week na de bevalling. Ik heb ook maar 1,5 week gevloeid na de bevalling, eerste 2 dagen had ik kraamverband nodig en daarna ben ik eigenlijk meteen over kunnen stappen naar normaal maandverband
13 dagen geleden
Reactie op Newmomm2024
Ik was ook al snel ongesteld en heeft 10 dagen aangehouden en heel veel blo ...
Een beetje gevaarlijk advies want het is zeker wel mogelijk om ongesteld te worden en dus weer zwanger te worden vlak na de bevalling. Ken mensen die daar hun bestaan aan danken :)
13 dagen geleden
Ben nog steeds niet ongesteld... 9 weken geleden is die geboren.. geef flesvoeding... Bij mijn vorige weet ik ff niet wanneer ik weer ongesteld werd..is alweer bijna 6 jaar geleden...
.nog meer mensen bij wie het langer duurde ??? 🙈
Zul je net zien als ik me spiraal moet zetten de 19e dat het dan feest is 🤣
13 dagen geleden
Reactie op Amber0209
Ik ben 9 weken geleden bevallen en inmiddels alweer 2 keer ongesteld gewees ...
Hier precies zo
13 dagen geleden
Reactie op FlinkeLeisteen648973
Een beetje gevaarlijk advies want het is zeker wel mogelijk om ongesteld te ...
Jaa ik ging er vanuit dat de vk weet wat zij zegt.
Dacht serieus een kort moment dat ik ze ga bellen net het nieuws dat het dus wel kan
13 dagen geleden
Weet iemand of het normaal is om oud bloed te verliezen bij 2de menstruatie na een bevalling?
Bij de eerste keer duurde het 10 dagen en dan zou je denken dat alles goed leeg was.
12 dagen geleden
Reactie op Newmomm2024
Jaa ik ging er vanuit dat de vk weet wat zij zegt.
Dacht serieus een kort ...
Ik weet trouwens niet wat ze heeft gezegd over vruchtbaarheid (en of je dit zelf weet), maar je kunt ook gewoon vruchtbaar zijn na je bevalling, of je nu ongesteld bent geweest of niet! :)
9 dagen geleden
Ik begrijp niet zo goed wat mijn cyclus doet nu.
Ik had afgelopen zaterdag mijn menstruatie t/m dinsdag en nu begint het weer een beetje.
Hoe kan dit?
7 dagen geleden
Bij mijn eerdere kindjes kwam ongi terug toen ik borstvoeding ging afbouwen, rond 6-8 maanden.
Nu (ca 2 maanden geleden bevallen en nog volledig bv) heb ik af en toe ongi krampen en beetje roze verlies. Hoop niet dat het doorzet! Vind het juist zo’n cadeautje om 6-8 maanden niet ongesteld te zijn
6 dagen geleden
Reactie op pegg1989
Ben nog steeds niet ongesteld... 9 weken geleden is die geboren.. geef fles ...
Hier met 10 weken en flesvoeding ook nog niet ongesteld. Had afgelopen week wat krampjes dacht ik, maar zette niet door.
5 dagen geleden
Reactie op Newmomm2024
Ik begrijp niet zo goed wat mijn cyclus doet nu.
Ik had afgelopen zaterda ...
Dit had ik ook. 4 dagen best hevig vloeien, toen echt meerdere dagen helemaal niets en daarna weer druppels bloed