28 Reacties
22 dagen geleden
Zelfde hier! Kan zijn dat de melkstroom minder snel gaat zei m’n lactatie kundige
22 dagen geleden
Hier ook precies hetzelfde! Mijn zoontje is 8 weken. Soms zit er een boertje vast, of vieze luier dan wil hij gewoon niet lekker rustig drinken. Ik heb indd ook begrepen dat de melk toestroom dan minder snel komt en hij daardoor meer moeite moet doen waardoor ze weer geïrriteerd kunnen raken. Speen wil onze kleine absoluut niet.
22 dagen geleden
Hier ook dezelfde ervaring.. dacht aan een te snelle toeschietreflex of juist te langzaam maar soms lijken het ook gewoon krampjes. We hebben dit vooral einde middag tot in de avond. Nachten en ochtenden gaan prima aan de borst..
22 dagen geleden
Reactie op kimber1990
Hier ook dezelfde ervaring.. dacht aan een te snelle toeschietreflex of jui ...
Ja nu je het zegt is het inderdaad vooral einde middag en in de avond. Trouwens ook precies het moment waarop de krampjes het meest aanwezig zijn. Misschien heeft dat ermee te maken.
22 dagen geleden
Reactie op evasimone
Dat zou idd kunnen. Na 10 minuten moeten ze meer moeite doen om er melk uit ...
Borstcompressie en proberen grotere slokken te laten drinken door het strak maken van de huid. Dit ook zodat hij de 10 minuten die hij goed drinkt efficiënt pakt
19 dagen geleden
Ik heb exact hetzelfde bij mij blijft ze alleen daarna 2.5 uur krijsen en gillen tot het bijna tijd is voor de volgende voeding. Mijn energie is echt aan het opraken🥹... Het enige dat helpt is lopen met de draagdoek. Maar tussendoor even zitten en ze is klaar wakker en begint weer te gillen. Ik vermoed dat mijn toeschietreflex te hard is. Ik ga nog even 2 dagen afkolven en de voeding in een flesje geven.