28 Reacties

19 dagen geleden

Hoi! Zeer herkenbaar! Ik merk ook dat de poep van onze dochter (ze is nu 5+5) dan ook een stuk vaker groener uitvalt, dus dat ze relatief veel voormelk binnenkrijgt. Hebben jullie dit ook?

19 dagen geleden

Reactie op LizeVliet

Ik heb exact hetzelfde bij mij blijft ze alleen daarna 2.5 uur krijsen en g ...
Wat pittig! Snap dat je energie echt opraakt. Ik geef nu zelf vaker de fles op een dag als ik merk dat hij onrustig drinkt aan de borst. Liever wat meer rust dan perse aan de borst denk ik dan maar. Met flesje gaat het allemaal wat relaxter en zie ik ook dat hij genoeg binnenkrijgt

19 dagen geleden

Reactie op Donderdag Avond

Hoi! Zeer herkenbaar! Ik merk ook dat de poep van onze dochter (ze is nu 5+ ...
Tot nu nog geen groene poep gehad, maar ik geef dus ook vaak de fles nu!

19 dagen geleden

Reactie op ymsvw

Hier hetzelfde! Alleen drinkt hij aan de andere borst wel rustig als ik die ...
Ja dat heb ik ook met m'n kleine

19 dagen geleden

Reactie op evasimone

Tot nu nog geen groene poep gehad, maar ik geef dus ook vaak de fles nu!
Ah zo ja. Wanneer je merkt dat je kindje onrustig drinkt, stop je dan meteen met voeden om te kolven en de fles te geven? Of gebruik je eerder gekolfde melk?

19 dagen geleden

Ik stop dan inderdaad meteen met voeden en geef een speentje. Als hij dan onrustig blijft geef ik een flesje eerder afgekolfde melk uit de koelkast. Soms drinkt hij daarvan maar soms ook niet en is het een beetje uitzitten tot hij rustig wordt… verder drinken aan de borst doet hij sowieso niet dan

18 dagen geleden

Hoi! Zeer herkenbaar! Ik merk ook dat de poep van onze dochter (ze is nu 5+ ...
Dit heeft mijn dochter ook gehad toen ik 6 voedingen op een dag gaf. Ben toen weer teruggegaan naar 7 voedingen en toen werd het weer geler.