11 Reacties

7 dagen geleden

Heel herkenbaar, ook al bijna 8 weken. Stipt om de 3 uur voor de voedingen. De enige tip die ik heb is in shifts slapen met oordoppen in.

7 dagen geleden

Wat bedoel je met onrustig? Geluidjes of echt huilen? Elke baby heeft zijn haar eigen behoefte de ene slaapt door de ander niet.

5 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde, rond 19/20uur begint het en hij slaapt pas om 12uur. In het begin was het ook continue huilen met af en toe zelfs krijsen, nu gelukkig niet meer. Af en toe huilen en af en toe is hij gewoon stil. Woensdag is hij 8 weken. Ik heb helaas geen oplossing..

5 dagen geleden

Hier ook. Nu heeft de onze wel reflux ziekte en de arts gaf aan dat de reflux en krampjes dan op z’n heftigst zijn doordat het buikje zo vol is. Ook hebben ze dan nog de prikkelverwerking van overdag en ‘gevoelige baby’s’ kunnen hier heftig op reageren. Volharding en geduld 🤞🏼

5 dagen geleden

Reactie op eefje23

Ik heb precies hetzelfde, rond 19/20uur begint het en hij slaapt pas om 12u ...
Zo herkenbaar. Hier exact hetzelfde en geen oplossing..

5 dagen geleden

Hier ook een meisje van 8 weken die het tussen 18 en 22 standaard moeilijk heeft. Ik kan haar echt niet na de 19 uur fles op bed leggen. Ook geen oplossing, maar misschien een gerust gesteld dat je echt niet alleen erin staat 😊. Houd vol ❤️

5 dagen geleden

Ik snap dat je jaloers wordt van verhalen dat baby’s doorslapen van 19:00 tot 7:00 maar dat is echt niet de standaard. Het is nog heel normaal dat kindjes van een paar maanden nog vaker komen voor voeding. Vanaf wanneer doen jullie een ritueel en hoe oud is je kindje. Misschien wil jullie kleine nog graag bij jullie zijn?

5 dagen geleden

Hier ook zelfde. Mijne is net 11 weken. En slaapt pas om 23.00 Tot 23 echt onmogelijk. Wordt het 23 dan is ze weg :)

één dag geleden

Wat een fijn topic dit! Onze meid van vandaag 8 weken heeft dit ook. Ze valt soms wel onrustig in slaap maar alleen op de arm en is zo alert. De rest van de nacht en dag slaapt ze bijna continu

één dag geleden

Hier idem. Weigert praktisch vanaf het begin dan te slapen. Tussen pakweg 19 en 23… drama. De gouden tip moet ik nog tegen komen 🥲. Dat hij nog niet doorslaapt vind ik trouwens geen punt, die vroege avond vind ik echt een dingetje, omdat er dan nog een peuter moet slapen en wij zelf ook graag onze avond een beetje terug zouden willen.

één dag geleden

Reactie op Bowden

Wat een fijn topic dit! Onze meid van vandaag 8 weken heeft dit ook. Ze val ...
Mijne is ook 8 weken en ik ben hetzelfde aan het ervaren