7 Reacties

één dag geleden

Is ze niet gewoon in actieve slaap? Google maar eens op rem slaap

één dag geleden

Klinkt voor mij als actieve slaap. Heeft onze kleine man ook, die slaat erop los op zijn matrasje. Ik ga enkel kijken op die momenten en laat hem zonodig gewoon verder slapen

één dag geleden

Wat ik vooral lastig vind is dat ze ons wakker houd. We hebben haar nu naast ons in de cosleeper maar met al haar geluiden doen wij geen oog dicht

één dag geleden

Reactie op Hannekelalala

Is ze niet gewoon in actieve slaap? Google maar eens op rem slaap
Ja Google geeft aan dat die fase 20-25 minuten duurt. Bij ons kan het zo 2 uur doorgaan

één dag geleden

Reactie op Knagerenco

Wat ik vooral lastig vind is dat ze ons wakker houd. We hebben haar nu naas ...
Misschien een goed moment om haar in haar eigen kamer te gaan leren slapen? Dan zou ik overdag beginnen met oefenen in eigen bedje slapen en als dat goed gaat alles slaapjes op haar eigen kamer. Dan krijgen jullie allemaal de slaap die zo hard nodig is.

16 uur geleden

Reactie op Knagerenco

Ja Google geeft aan dat die fase 20-25 minuten duurt. Bij ons kan het zo 2 ...
Mm mijn zoontje is ook onrustig in de tweede helft van de nacht. Meestal beginnen z'n darmen dan te werken en volgen er af en toe scheetjes, een hoop gekreun en gewiebel. Af en toe gaan z'n ogen ook open. Maar hij slaapt echt nog. Dus ik doe 1 oordopje in, in het oor dat niet op het kussen ligt. Dan word ik er niet steeds wakker van. Als hij hardere geluiden gaat maken of gaat huilen voor voeding word ik wel wakker

4 uur geleden

Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem. Hoelaat gaat jouw kindje slapen?