9 Reacties

3 dagen geleden

Heel herkenbaar, hier een baby’tje van 9 weken en hetzelfde verhaal. Hij heeft de hele dag lichamelijk ongemak waardoor ik hem geen 5 minuten weg kan leggen, maar overdag is hij tenminste redelijk tevreden in de draagzak. Vanaf 17:00u is echter niets goed wat we ook proberen; draagzak, borst, flesje, white noise… alleen hier is het tot een uur of 22:00u dan gaat hij gelukkig wel slapen (op mij 😅). Geen tips helaas behalve we dat we het hier verdelen. Ook nog een peuter van 2 rondlopen dus best pittig 😬 had gehoopt dat het inmiddels wat beter zou gaan maar het lijkt alleen maar erger te worden. Heb vrijdag een afspraak bij de osteopaat staan in de hoop dat dat hem wat verlichting gaat geven. Hang in there 🍀 je bent in ieder geval niet alleen!

3 dagen geleden

Heel herkenbaar.. helaas ook geen tips.. ik volg even!

3 dagen geleden

Ons zoontje van 10 weken doet dit ook. Overdag echt een tevreden ventje die ook goed zijn dutjes doet. Vanaf 18:00 is het drama tot minimaal 23:00. Krijsen, huilen, overstrekken niks is goed. Wilt bij je liggen, of toch niet, wiegen is niet goed, speentje neemt hij dan ook niet aan. Vind dit zo lastig en vermoeiend. Partner is ook ziek momenteel en kan niks overnemen en ik wordt echt depri van het gehuil 🥹 Voel mij hierdoor soms echt een slechte mama dat ik hem niet kan troosten..

3 dagen geleden

Reactie op maria88x

Heel herkenbaar, hier een baby’tje van 9 weken en hetzelfde verhaal. Hij he ...
Hier hetzelfde, meestal vanaf een uurtje of 17.00 tot 20.00/21.00 uur. Niets helpt. Ik volg ook. Lees veel over osteopaat dus hoor graag of het heeft geholpen!

3 dagen geleden

Bij ons was de oplossing de baby een voeding eerder naar bed te doen. De eerste week heb ik hem nog wel eerst op de stoel naast zijn ledikant vastgehouden tot hij sliep en heb ik iedere dag nog wel 1 of 2 keer hem moeten troosten na het na bed brengen. Nu leggen wij hem gewoon na de laatste voeding van ergens tussen half 5 en 6 uur wakker op bed en slaapt hij zelf in. Houden we hem langer wakker dan wordt hij onrustig en helpt dus uiteindelijk alleen het naar bed brengen van hem. Enige nadeel van deze ‘oplossing’ is dat onze zoon dan ook voor hem de nacht in gaat en hij als gevolg daarvan, ondanks dat hij dan meestal 7 tot 10 uur slaapt , midden in de nacht nog voor een voeding komt. Hij slaapt dan wel direct weer door.

3 dagen geleden

Wil ze ook niet nog gevoed worden daarna? Is ze overdag wel rustig?

3 dagen geleden

Hier hetzelfde baby van bijna 10 weken hier heeft het met buikkrampjes te maken..

3 dagen geleden

Reactie op Winny.

Bij ons was de oplossing de baby een voeding eerder naar bed te doen. De ee ...
Dit gaan we denk ik ook maar gewoon proberen. Dankjewel!