21 Reacties
één maand geleden
Ik heb exact dezelfde situatie gehad onlangs. Je hebt waarschijnlijk een melkblaar. De meningen online zijn hierover verdeeld, maar ik heb zelf de blaar doorgeprikt met een steriele naald, en vervolgens de troep eruit gedrukt. Dit was de grootste opluchting ooit. Het deed bij mij ook vreselijk veel pijn met voeden, en ging niet vanzelf weg.
Veel succes!
één maand geleden
Reactie op MommyLion
Ik heb exact dezelfde situatie gehad onlangs. Je hebt waarschijnlijk een me ...
Oh god zal ik het doen?
Ik heb dit dus ook gelezen maar durfde het niet. Hoelang had jij het toen je besloot het weg te halen? Ja het lijkt ook op een wit blaartje zo op me tepel.
Thanks dat je reageert.
één maand geleden
Reactie op MommyLion
En, is het gelukt?
Ik werd vanmorgen wakker en de pijn was minder. Heeel apart…. maar ik voel het nog steeds hoor. Mijn partner heeft een naaldje heet gemaakt en met alcohol geprikt maar is het de bedoeling dat er wat uitkomt of hoe moet ik dit voor mij zien?
Minder pijn maar wel nog pijn. Puntje op me tepel blijft wit… 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
één maand geleden
Reactie op juiceee
Nogmaals bedankt. Bij jou na het prikken alles welletjes met jou en je baby ...
Geen probleem! Ik zag je topic, en na mijn eigen stress moest ik gewoon reageren.
Ja heel goed nu. Wel overproductie omdat ik ook was begonnen met kolven haha. Maar dan hebben we extra melk in de vriezer🤷🏻♀️
één maand geleden
Reactie op Daan2705
Ik heb ook een wit puntje. Hoe hebben jullie de naald steriel gemaakt? Doet ...
Bedoel je stuwing? Want ik had geen harde borst. Pas op voor een borstontsteking, dan ben je nog verder van huis!
Ik heb m verbrand met een aansteker, en alcohol eroverheen
één maand geleden
Reactie op MommyLion
Heb je geprobeerd te kolven? Dat deed bij mij eens stuk minder pijn dan liv ...
Ja, ik kolf fulltime. Mijn kleine drinkt niet voldoende aan de borst. Heb 'm doorgeprikt. Kwam wat prut uit en daarna melk. Pijn is iets minder en de druk ook. Stuwing lijkt ook iets minder. Ik zal hem morgen nog even aanleggen, wellicht dat dat ook nog iets doet
één maand geleden
Reactie op MommyLion
Ik heb exact dezelfde situatie gehad onlangs. Je hebt waarschijnlijk een me ...
Hoe weet je dat het echt een melkblaar is? Ik heb ook een wit puntje op mijn tepel en doet zeer bij drinken van baby. Maar heb een foto naar de lactatiekundige gestuurd en ze zegt verstopte melkklier maar denkt geen blaar, het lijkt ook niet echt een bolstaande stip. Twijfel of ik moet proberen wat door te prikken maarja als het niet zo is..