12 Reacties

8 maanden geleden

Staat ,loopt niet? Hoe bedoel je dat?😭

8 maanden geleden

Denk dat er weinig kinderen van 7.5 maand zijn die lopen hoor haha!

8 maanden geleden

Wauw! No worries! Ik snap de twijfel als je kindjes ziet die al heel ver zijn, maar ik denk dat die eerder de uitzondering is dan dat jou kindje dat is! Het is volkomen normaal dat ze dat nog niet kan. Onze oudste rolde met 8,5 zat met 9,5 en liep met 16/17 maanden denk ik. Onze jongste is 7 maanden en is net vd week begonnen met rollen.. Ieder op z'n eigen tempo!

8 maanden geleden

Echt geen zorgen maken! Staan begint vaak pas tussen de 9 en 12 maanden. En dan is 12 niet te laat, maar nog 100% binnen de normaal. Elk kind ontwikkelt zich zo eigen en al die gemiddelde zijn vet stom en verwarrend. En die tanden komen ook vanzelf! Dus geen zogen maken en vooral genieten van wat ze nu kan! Voor j het weet is deze fase voorbij

8 maanden geleden

Onze kleine meid van 7 mnd ook nog geen tanden hoor! En begint nu net sinds deze week met beetje ronddraaien op de grond. Kruipen/staan duurt echt nog wel even. Heel normaal! :) Geen zorgen dus

8 maanden geleden

Hier ook 7 maanden (morgen), geen tandjes, is net begonnen met omrollen en dan rondjes draaien om haar as.

8 maanden geleden

Ik zou me echt 0 zorgen maken mama :). Hier wel een baby die snel ontwikkelt: 7,5 maanden nu. Trekt zich op tot staan sinds een kleine maand nu. En al ruim daarvoor druk aan het kruipen. Maar elke baby zn eigen tempo ;) komt helemaal goed. En ergens mis ik mn kleine baby al hahah. En ik ben er MEGA druk mee 😜

8 maanden geleden

Bedank voor de reacties allemaal. Als eerst wil ik aangeven dat ik volop geniet van mijn baby en zal ik deze fase zeker gaan missen. Om mij geen zag ik filmpjes of foto's met baby's die aan de hand lopen op zichzelf optrekken om te staan. Sommige hadden al een paar tandjes. Maar voor mij hoeft ze dat niet te hebben of te doen, het was meer een vraag of ze achter liep qua ontwikkeling. Maar zoals ik lees hier gaat alles prima ❤

8 maanden geleden

Hier ook een van ruim 7 maanden (21/9) en hij rolt wel de hele kamer door, maar van optrekken/staan/zitten niks te zien. Zijn tandjes zijn ook nog nergens te bekennen! Mijn dochter was nog later met alles dan mijn zoon nu, en dat is een gezonde meid die met 1jaar en 3 maanden ineens heel goed liep! Komt van zelf!

8 maanden geleden

Mijn oudste ging met 9 maanden opeens zitten, kruipen en optrekken tot staan Zn eerste tanden had hij met 4 maanden en ik geloof 5 of 6 met 7.5 maand. Ik heb hem nooit zien oefenen, hij deed het opeens gewoon. De jongste is nu 7,5 maand, tijgert het hele huis door en oefent hard om te kruipen en te zitten. Heeft 2 tanden. Echt zo'n verschil om te zien tussen ze, maar beiden is het ook gewoon binnen normaal

8 maanden geleden

Mijn meisje is 8 maanden en heeft ook nog steeds geen tandjes. Eigenlijk ben ik daar wel blij om, want ik ben nog niet klaar om in mijn tepel gebeten te worden. 😂 Verder rolt ze het hele huis door en wiebelt ze soms heen en weer op haar handen en knieën, maar echt kruipen of staan doet ze nog niet. 😂 Ze mag van mij nog wel even mijn kleine baby’tje blijven. ☺️

8 maanden geleden

Mijn oudste kreeg met 8 maanden tantjes, ging met 9 maanden (pas) tijgeren, 10 maanden kruipen, 11 maanden optrekken en staan en 15 maanden lopen. Nu 2.5 en keurig gemiddeld. Wel voorzichtig. Mijn jongste gaat haar denk ik achterna. Dont worry