11 Reacties

één maand geleden

Invaliden of vrouwen toiletten hebben vaak een verschoongedeelte. Ik heb wel altijd zo'n verschoonmatje in de luiertas zitten zodat de ondergrond minder hard is voor de kleine

één maand geleden

In de kinderwagen of in een toilet van lunchroom of cafe, die hebben vaak wel verschoontafels

één maand geleden

Of in de kinderwagen of op het toilet. Vele toiletten hebben van die baby verschoon dingen hangen. Dan neem ik mijn eigen verschoningsmatje mee.

één maand geleden

Ik zoek altijd even een eet gelegen heid op daar is 9 van de 10 keer wel een verschoonhoekje neem wel.altijd zelf een grote hydrofiele doek mee om er onder te leggen want soms zijn het harde planken en er liggen toch aardig wat kinderen op kinderwagen als er echt geen andere optie is zoek dan wel een rustig stuk op want hou er niet van als iedereen maar het kan zien

één maand geleden

Ik doe het altijd iin onze eigen kinderwagenbak met een verschoonmatje. Schoner en hygiënischer ga je het nergens vinden. Je kunt dit op een toilet doen of in een pashokje. Ik vind de verschoonplekken ontzettend smerig overal. Veel plezier en succes!!

één maand geleden

Veel lunchplekken hebben hier ook toiletten in onmogelijke hoekjes of met trappen, dan doe ik het in de kinderwagenbak op een rustige hoekje. Kreeg tips van een vriendin: een bijenkorf, macdonalds, of andere grotere ketens hebben altijd redelijke verschoonplekken. En de Zara grote pashokjes waar je het in de wagen kan doen 😁.

één maand geleden

Als er in die stad ergens een baby winkel zit, dan kan het daar ook vaak.

één maand geleden

Kleedhokjes, invalidentoilet, mac donalds, restaurants. Evt in de kinderwagen zelf.

één maand geleden

Op vakantie deden wij vaak in de kinderwagen!

één maand geleden

Verschoonruimte wc, pashokje, in de ligbak van de wagen in een hoekje ergens en als de nood echt hoog is en er is geen andere optie op een bankje bij een eetplek (op verschoonmatje en nog extra hydrofiele doek zodat de bank niet vies wordt voor de volgende)

één maand geleden

Ik heb zo'n luieretui van Lässig waar ook een verschoonmatje in zit. Daarmee kan het in principe overal. Meestal in de wc's of in de kinderwagen, maar heb ook wel op een bankje of in de kofferbak van de auto verschoond.