42 Reacties
18 dagen geleden
Ik volg ook even, ik ben ontslagen in mijn zwangerschap en moet ook op zoek naar nieuw werk. Ik geef alleen geen borstvoeding.
18 dagen geleden
Reactie op MelissaSignet
Ik volg ook even, ik ben ontslagen in mijn zwangerschap en moet ook op zoek ...
Wat gemeen he!? Bij mij hetzelfde schuitje. Ik leef met je mee lieve mama. Er wacht vast n veel leukere baan op jou. En tot die tijd lekker fijn met je kindje zijn. Je ziet m nu zelf opgroeien iedere dag. Dat is meer waard.
18 dagen geleden
Ik ben toen ik 23 weken zwanger was overgestapt naar andere werkgever. Ze hebben mij dus aangenomen terwijl ze wisten dat ik zwanger was. Niet verwacht maar wel ontzettend blij mee. Wat betreft kolven is je werkgever verplicht volgens de wet ervoor te zorgen dat dit kan tijdens werktijd kan doen. En dat er een kamer voor je is waar je dit rustig kan doen zonder gestoord te worden. Dus niet een wc of schoonmaak hok ofzo.
18 dagen geleden
Hier ook! Voor mij is de reistijd niet meer te doen met een baby. Ook is mijn werkgever erg inflexibel wat thuiswerken betreft. Zou er een keer iets zijn met mijn kindje en ik moet haar eerder ophalen of iets dergelijks zou dat elke keer een gevecht zijn.
Erg jammer want ik heb geweldige collega鈥檚 en zie er best tegen op om te solliciteren tijdens verlof..aan de andere kant misschien juist een goed moment om weer iets nieuws te beginnen!
18 dagen geleden
Ik ben voor mijn zwangerschapsverlof ontslagen met wederzijds goedkeuren, dus ik ga na het aflopen van mijn verlof eerst een WW aanvragen en daarna (verplicht) beginnen met solliciteren. Ik heb eerder KYC werk bij banken gedaan, en ben daar nu opnieuw naar opzoek.
Eerlijk gezegd zou ik het niet zeggen tijdens je sollicitatie, het gaat hen niets aan dat je bv heeft en wil kolven. Kunnen ze het ook niet als reden gebruiken om je te weigeren :)
18 dagen geleden
Reactie op NikkiFloor
Wat gemeen he!? Bij mij hetzelfde schuitje. Ik leef met je mee lieve mama. ...
Ik wil nu ook niks liever dan thuis werken zodat ik mijn focus op haar kan leggen馃ス kan geen afstand van haar doen馃ズ
18 dagen geleden
Reactie op Ingridve
Kan dat zomaar?...
In mijn geval was het zo dat mijn andere collega er langer werkte en ik n vast contract zal moeten krijgen. (Contract liet af net voor de uitgerekende datum) en omdat ze konden aantonen volgende jaar minder personeel nodig te hebben doordat de organisatie is gekrompen "had ik geen poot om op te staan"
(Ik had eerlijk gezegd ook geen behoefte meer na zo'n streek dit aan te gaan vechten) wilde genieten van me zwangerschap en ons kindje.
18 dagen geleden
Reactie op Ingridve
Kan dat zomaar?...
Nee, ben er ook verder mee gegaan. Maar ben achteraf wel blij dat ik er weg ben..
18 dagen geleden
Reactie op NikkiFloor
In mijn geval was het zo dat mijn andere collega er langer werkte en ik n v ...
Ja precies had ook geen energie meer om er uiteindelijk verder mee te gaan. Ben er wel verder mee gegaan. Maar daarna heb ik het laten varen. Koste me zoveel energie
18 dagen geleden
Ik zit ook in hetzelfde schuitje! Ben al wel bezig met solliciteren en wil stoppen met bv zodra ik een nieuwe baan heb... Ik zou het indd ook niet benoemen totdat je verder bent in de sollicitatieprocedure.
Ik vind het nog best moeilijk om terug aan het werk te gaan en de kleine "achter te laten".
Hoeveel uur wil jij gaan werken?
Klantenservice kun je vaak vanuit huis doen of op google "thuiswerk vacatures" intikken 馃槃