11 Reacties
24 dagen geleden
Misschien heeft hij ontzettend veel last van krampjes, de periode die je benoemd is ook de heftigste periode met nog een paar weken erbij van krampje. Als hij in de nacht zo goed slaapt zegt mijn moeder gevoel die veel en van alles heeft gezien dat hij veel last heeft van krampjes. Omarm het, koop een draagzak maak het je gemakkelijk en geef hem wat hij nu nodig heeft helaas veel geduld en geborgenheid. Het gaat voorbij!
24 dagen geleden
En wees ontzettend trots op hem dat hij in de nacht zo goed slaapt! Kijk naar de lichtpuntjes dan worden de lastige momenten wat lichter. En wees echt blij dat hij het niet in de nacht heeft.
24 dagen geleden
Doen! Wij lopen bij een osteopaat vanwege spanning in zijn lijfje en darmkrampjes. We zien na elke behandeling steeds weer resultaat (vanaf behandeling 1 al) ons is gezegd dat 3 behandelingen aan te raden is. Over 2 weken alweer de laatste maar zijn blij dat we de stap hebben gezet. 😊
24 dagen geleden
Reactie op Neeltje Schuurmans
En wees ontzettend trots op hem dat hij in de nacht zo goed slaapt! Kijk na ...
Daar ben ik zeker trots op, maar zou mijn kind graag willen helpen. Een Osteopaat kan misschien verlichting geven…. 😊
En als je overdag alles alleen doet, is het denk ik niet heel gek dat ik er een beetje aan onder door ga.. 😅
24 dagen geleden
Wij zijn met ons zoontje ook naar de osteopaat geweest vanwege bevalling met vacuüm. Dit werd aangeraden door de kraamhulp. Dit omdat hij iets overgehouden zou kunnen hebben aan de bevalling. Toen hij 4 weekjes oud was hadden we de eerste afspraak. Het bleek dat zijn nekje, rug en bekken vast zaten aan een kant door de bevalling. Hier zat dus heel veel spanning op. Gister hebben we de laatste afspraak gehad, hij is nu 7 weekjes oud. We hebben in totaal 3 afspraken gehad. Het overstrekken van het ruggetje doet hij nauwelijks nog en hij geeft ook veel minder voeding terug. Krampjes zijn ook echt verminderd.
24 dagen geleden
Wij zijn bij een osteopaat geweest omdat m’n kindje veel spanning op de kaken heeft. Ik vond het niet heel duidelijk wat ze precies doen maar nu na twee sessies merk ik wel verschil. Van anderen heb ik ook al veel positieve verhalen gehoord over osteopathie bij baby’tjes!
24 dagen geleden
Reactie op Antoinette90
Wij zijn bij een osteopaat geweest omdat m’n kindje veel spanning op de kak ...
Ik kan nog geen ervaringen delen, maar ik heb vorige week de eerste behandeling gehad. Mijn dochter heeft de gehele dag overal last van ik kan haar amper weg leggen om te slapen, ze slaapt dus eigenlijk de gehele dag bij mij in een draagdoek. Heeft veel last van reflux en een luier verschonen is een hele strijd (ze gilt alsof ik haar echt iets aan doe) nu blijkt er dus vanaf haar navel naar beneden enorm veel spanning te zitten (naveltje heeft ook nog steeds wild vlees en gaat steeds open) vanaf haar navel naar beneden zit er dus spanning in haar spieren en zenuwen. Ik ben dus erg benieuwd wat het gaat doen.
23 dagen geleden
Hai hai, hier ook een jongetje van 5 weken en ik ben nu twee keer bij de osteopaat geweest. Ook met de reden dat hij niet weggelegd kon worden op zijn rug en veel wakker was en huilde. Ik heb het idee dat de osteopaat heeft geholpen. Ze heeft hem gemasseerd en wij hebben oefeningen gekregen om de stijfheid in z’n lijfje aan te pakken. Succes, ik zou het zeker proberen!