6 Reacties

25 dagen geleden

Mijn dochter van bijna 7 weken drinkt al 150 cc. Wij hebben de keizersnede gemaakt toen we merkte dat minder haar niet verzadigde

25 dagen geleden

Reactie op MPourquie

Mijn dochter van bijna 7 weken drinkt al 150 cc. Wij hebben de keizersnede ...
Wel zielig om op die leeftijd al een keizersnede te doen 😜 Maar ik denk dat je vooral naar je gevoel moet luisteren. Als jij denkt dat hij meer nodig heeft, dan moet je het gewoon proberen.

25 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde Mijn dochter drinkt ook nog steeds 120 bij 6 flessen. Is vandaag 7 weken Laatste gewicht was 4200 met 4 weken dus weet nu niet hoe zwaar ze is. Maar soms laat ze van de 120 nog weleens 10 of 20 staan en soms is hij wel leeg. Ze heeft wel snel de hik, ook ik weet niet wanneer ik nu moet ophogen, ze zal mogelijk sommige flessen wel wat meer drinken maar de andere dus nog best wat laten staan

25 dagen geleden

Reactie op Daan2705

Wel zielig om op die leeftijd al een keizersnede te doen 😜 Maar ik denk d ...
Hagaha ik zie nu pas dat mijn mobiel keizersnede maakt van keuze 🤣🤣🤣🤣

25 dagen geleden

Ik doe voor mijzelf als richtlijn het volgende: als ze 24/48 uur merendeel van de flessen opdrinkt, en ook na de fles na een uurtje weer komt voor wat eten, dan hoog ik op. Dan zie ik wel wat ze wel of niet opdrinkt. Ze stopt echt vanzelf met drinken wanneer ze vol zit. Mijn dochter is nu bijna 8 weken en weegt rond de 4,6 kilo. En we bieden elke fles 150+5 aan. Soms gaat dit wel op, en soms laat ze 30 ml staan.

25 dagen geleden

Gewoon je gevoel volgen, als je het idee hebt dat je kindje niet meer verzadigd is en steeds eerder komt voor voeding. Niet na 1 dag maar als je dit al meerdere dagen merkt kan je best proberen wat op te hogen. Hier is ze 6.5 week, 4.6 kg en ik geef nu in de ochtend en de laatste in de avond ook 150cc , ze drinkt het prima op laat niks staan geeft niks terug dus in de loop van deze dagen zal ik de andere flesjes ook ophogen als ik merk dat ze er behoefte aan heeft, lees niet voldaan is na de voeding en sneller weer honger heeft. Het blijft lastig hoor, vind ik ook, maar ik denk maar zo als ze niet hoeft laat ze het staan of je ziet andere signalen dat ze vol is dus aanbieden kan geen kwaad. Kwestie van keertje proberen dus en je mag alles waarbij jij je goed voelt jij bent de mama 😊