19 Reacties
vorige week
Afgelopen dagen deden we 1 dutje, maar hij huilde bij in slaap komen in de avond. Waren lang bezig hem in slaap te krijgen. In de nacht soms ook huilend wakker. In de ochtend vaak ook wel hangerig. Hebben nu toch maar weer 2 slaapjes gedaan. Van 9.45 tot half 11 en van 14 tot 15.30. Nu was hij in de avond niet huilerig en ging lekker slapen. Ik denk dat 1 dutje toch iets te weinig was...
vorige week
Hier ook nog twee slaapjes, maar gaat soms ook moeizaam. Zolang hij niet heel erg huilt, en gewoon aan het jengelen is laat ik hem liggen.
Wel maak ik hem dan na een uurtje wakker.
vorige week
Wij doen een powernap rond half 10/10 uur van max 30 minuten. In de middag dan zn lange slaapje.
vorige week
We zijn hier nu echt over naar 1 slaapje denk ik. Was wel echt ff een gekut hoor. Zeker met stevige verkoudheid en slaapregressie. Maar hier is meneer ineens veranderd in een uitslaper, die wakker wordt rond 8:30. Waardoor hij sws al wat later naar bed gaat smorgens. En dat zijn we nou echt aan het verleggen. Vanmiddag was het 12u en hopelijk morgen weer zoiets of zelfs later. Hier was vooral de wakkertijd smorgens het probleem die is gewoon korter ofzo. Maar dat lijkt nu voorbij. Dus kan hij over op 1 slaapje
vorige week
Hier werd het 2de slaapje gewoon standaard geweigerd daarom over gegaan op 1 slaapje. Was wel even een dingetje. Ik heb zelf rustig de wakkertijd ochtend verlengd en dan in de middag wel poging 2de slaapje en anders echt rust moment samen. Nu is het dutje rond 11u / 11:30. En gaat hij rond 18:30u naar bed. Ik hoop t nog rustig op te kunnen schuiven tot de bed tijd weet wat later is
vorige week
Wij zaten ook eerst nog op 2 slaapjes doordat ze ook rond 10:00 naar bed wilt. Maar ik ben toch naar 1 slaapje over gegaan omdat die 2 slaapjes erg kort waren elke keer max 1 uur had ik het idee dat ze dan minder goed uitgerust was dan met 1 slaapje die soms wel 2.5 uur duurt!
Gister ging het erg goed toen we thuis bleven, maar als ik merk dat het vanaf 9:30 al moeilijk gaat ga ik gewoon even naar het dorp naar de winkels, naar indoor speeltuin, even dierentuin of kinderboerderij!
En sinds ze dus 1 slaapje doet slaapt ze in de nacht ook helemaal door
vorige week
Wij doen ook weer twee slaapjes. Een weekje één dutje geprobeerd, maar dit resulteerde in slechte nachten en dit gaat prima. Hij slaapt van ong. 10.00 tot 10.45 en dan van ong. 14.00 tot 15.30/45.
vorige week
Reactie op Jess1992
We zijn hier nu echt over naar 1 slaapje denk ik. Was wel echt ff een gekut ...
Wauw top komt dat van 1 slaapje denk je dat uitslapen
5 dagen geleden
Reactie op tientje1984
Wauw top komt dat van 1 slaapje denk je dat uitslapen
Nee hij begon eerst met het later ontwaken smorgens en begon daarna pas te rommelen met zijn dutjes. Nu ligt zn dutje tegen 11:30 dus ik hoop nog steeds dat ik die kan gaan verlaten. Hij schrikt wel elke ochtend wakker op 6 u momenteel, maar met beetje volle melk slaapt ie weer door
4 dagen geleden
Reactie op Jess1992
Nee hij begon eerst met het later ontwaken smorgens en begon daarna pas te ...
Het is hier drama momenteel.. onrustige nachten, krijsen, ontroostbaar
6 uur geleden
Hoelang duurt jullie slaapje bij 1 slaapje? Hier wisselend maar kan van 1 tot 2 en half uur
6 uur geleden
Reactie op Rosalindem
Hoelang duurt jullie slaapje bij 1 slaapje? Hier wisselend maar kan van 1 t ...
Onze dochter gaat om 12:00 naar bed en die moet ik wel echt wakker maken na 2.5 uur slapen