5 Reacties

11 dagen geleden

Heel herkenbaar, ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik loop met ons zoontje bij de osteopaat. Hierdoor zijn de scherpe randjes er wel van af gehaald. Sinds dit weekend ben ik wat minder voeding gaan geven, en hierdoor is het overstekken ook veeeeele malen minder geworden.

11 dagen geleden

Als ze met der beentjes trappeld dan heeft ze last van krampjes wat kan doen is een wolle warmtekussen bestellen en die op haar buikje leggen

11 dagen geleden

Reactie op saskia98

Heel herkenbaar, ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik loop met ons zoontje ...
Ah fijn dat het minderen van de voeding lijkt te helpen. Ik heb dit ook al geprobeerd maar het lijkt hier averechts te werken. Ze wordt boos als ze niet snel genoeg haar flesje krijgt.

11 dagen geleden

Ik volg! Mijn zoontje doet dit ook, alleen geef ik borstvoeding. De osteopaat helpt iets, en z'n tongriem is vorige week gekliefd. Dat zou volgens de lactatiekundige ook moeten helpen

11 dagen geleden

Precies dit doet mijn zoontje ook. Ook dat planken doet hij heel erg. Ik heb het idee dat het toch door ongemak komt. Hij krijgt ook Nutricia neocate ivm koemelk allergie. Maar hij heeft ook heel veel last van reflux. Hier krijgt hij wel medicatie voor, maar toch blijft hij er veel last van hebben. Ik denk ook dat hij het daarom doet. Wij moeten deze week weer naar het ziekenhuis. En volgende week ook weer naar de osteopaat. Ik kan niet wachten tot hij vast voedsel mag gaan eten..