13 Reacties
één maand geleden
Reactie op Elise8911
Zijn het geen krampjes?
Dat dacht ik ook maar dat is het dus niet..
één maand geleden
Het is denk ik een combinatie van oververmoeid en krampjes. Mijn baby is 6 weken en je beschrijft precies dezelfde scenario waar ik nu ook in zit. Hij slaapt 10 min en wordt dan gillend wakker en ik schrik daar oprecht gewoon van, ik denk zelf ook verborgen reflux. Iniedergeval alles gewoon, ik weet zelf ook niet wat ik ermee aan moet want ik ben wakker 01.43 omdat hij net gillend wakker werd, nu is hij bv aan het drinken en hierna gaat hy weer gillen, in de tussentijd heeft huj amoer geslapen
één maand geleden
Wij hadden dit ook met ons hummeltje.. uiteindelijk na vanalles geprobeerd te hebben Johannes broodpitmeel door z’n voeding en het gaat echt zó veel beter. Slaapt ineens 6 uur door in de nacht! Terwijl ik hem hiervoor de hele nacht bij me had om hem te troosten . Ik vermoed dat het bij ons (verborgen) reflux was . Wie weet kan je hier wat in proberen :)
één maand geleden
Reactie op blessing1
Wat heerlijk! I wish! Als ik jullie zo hoor, dan moet ik denk ik een afspra ...
6 uurtjes is ook niet al perse 'nodig' op deze leeftijd hoor! Het zijn vaak gewoon ongemakken bij ze een kleintje waarom ze huilen. Wij hebben net 1 week van een sprong achter de rug & kan je vertellen die was behoorlijk heftig. Met weinig slapen, slecht drinken en veel huilen. Het ligt er soms echt aan welke fase de baby zich in bevindt. Ik denk als je kleintje zo gillend wakker wordt je miss wel even kan overleggen met de huisarts idd. Miss kun je ook Johannes broodpitmeel proberen? 🙏
één maand geleden
Ons kleintje lag na een voeding ook te creperen van de pijn zodra je hem weglegde. Ik hield hem na een voeding soms wel een uur rechtop,maar zodra ik hem weglegde hoorde je hem kreunen en gillen van de pijn, dan zat er vaak een boer of een spuugje vast. Wij gebruiken nu een kleine week Johannes broodpitmeel en we kunnen hem nu na een voeding en 1 boertje in zijn bed leggen zonder dat ie een kik geeft.