13 Reacties

2 jaar geleden

Vooral genieten! Ben 2x geweest (niet zwanger) maar het is een interessante stad. Hoe zijn jullie op NY gekomen? Wij zijn ook aan het kijken maar nog geen idee waar we heen willen. ☺️

2 jaar geleden

Ik lees mee! Ik ga eind mei, dan 24 weken! NY staat al heel lang op m’n lijstje. Tip: download Eric’s New York app. Daar staat eigenlijk alles wat je nodig hebt in

2 jaar geleden

Ga fietsen door central park en over de brooklyn bridge, dat vond ik een geweldige ervaring. Zeker omdat central park zo enorm groot is, zie je meer dan dat je gaat lopen. Ben er 2 x geweest dan wel niet zwanger maar prachtig?! Doe veel met de hop hop bussen je ziet veel en ze hebben 3 routes waardoor je alles kan zien, de metro is makkelijk maar vind het jammer dat die ondergronds zijn, dan zie je zo weinig. Heerlijk! Ooit wil ik terug hihi.

2 jaar geleden

Reactie op mirrie1982

Ga fietsen door central park en over de brooklyn bridge, dat vond ik een ge ...
Oh goede tip! Gaan we doen 😄

2 jaar geleden

Reactie op DVD 16

Ik lees mee! Ik ga eind mei, dan 24 weken! NY staat al heel lang op m’n lij ...
Heel leuk! Hoeveel dagen gaan jullie? 😊 Thanks voor de tip, zal die app eens downloaden!

2 jaar geleden

Reactie op daisycdef

Vooral genieten! Ben 2x geweest (niet zwanger) maar het is een interessante ...
Wij wilden een speciale laatste afsluiter van onze vakantie. In NY is er genoeg te doen, verschillende bezienswaardigheden, musicals, we willen allebei graag naar het museum van 9/11. 2 jaar geleden waren wij in Mexico ook super. Is toch net iets anders dan wanneer je naar Spanje of Italië gaat. Daarom hadden we zoiets nu we nog met z'n tweetjes zijn lekker doen😊 straks met de kids zullen we meer binnen Europa blijven. Willen jullie binnen Europa blijven of wel buiten?

2 jaar geleden

Ik hoor niet in deze groep maar ik ben recent naar New York geweest terwijl ik 16/17weken zwanger was. Is heel erg goed te doen! Wel op een trager tempo, ik had veel last van vermoeidheid. Je mag me altijd een berichtje sturen! Maar mijn tip is om zeker de metrokaart aan te schaffen en alles met de metro te doen wat je kunt doen, dan hou je energie over voor de andere dingen.

2 jaar geleden

Wij wilden een speciale laatste afsluiter van onze vakantie. In NY is er ge ...
We zouden deze zomer naar Canada gaan, hebben er veel familie wonen maar ben dan 30 weken dus dat durf ik niet zo goed meer. We zitten nu lekker in Fuerteventura en we zijn van plan in december als de baby er is daar met 5en heen te gaan. Canada staat volgende zomer nu in de planning dus we willen met de kleine ook buiten Europa op vakantie gaan maar het scheelt dat de voorzieningen daar goed zijn en we daar veel familie hebben. 9-11 moet je zien, vond het zo indrukwekkend ook net museum. Buiten voelde het alsof ik over een massagraf liep, kreeg de rillingen en de tranen liepen over mijn wangen maar moest het zien en voelen.

2 jaar geleden

Heel leuk! Hoeveel dagen gaan jullie? 😊 Thanks voor de tip, zal die app ee ...
7 dagen! Jullie?

2 jaar geleden

Reactie op DVD 16

7 dagen! Jullie?
Totaal 7 dagen.. Maar zijn daar maar 5 dagen met reizen er vanaf gerekend

2 jaar geleden

Totaal 7 dagen.. Maar zijn daar maar 5 dagen met reizen er vanaf gerekend
Lekker!! Ik heb dit van een vriendin gehad. Denk dat wij niet alles gaan doen, maar dit is wel ongeveer alles wat je zou willen denk ik. Misschien heb je er iets aan :) Dag 1 Central Park Plaza Hotel St. Patricks Cathedral Top of the Rock Oberservation Deck (uitzicht) Rockefeller Center American Museum of Natural History Dag 2 Grand Central Station Summit One Vanderbilt (maandag 29 mei 2023 om 19.00 uur) Chrysler Building Tudor City Bridge (foto) Bryant Park New York Public Library (Main Branche) Empire State Building Flat Iron Building Roosevelt Tramway (gratis met metrokaart) Dag 3 Times Square Madison Square Garden / Park Chelsea Market (lunchen) High Line The Vessel (Hudson Yards) Edge (Observation Deck) Greenwich Village (mooie wijk) Fleet week Dag 4 Staten Island Ferry (gratis) Vrijheidsbeeld Manhattan Bridge (pier 35, uitzicht met schommels) Brooklyn Bridge DUMBO Washington Street (foto Brooklyn Bridge) Squibb Park Bridge Williamsburg Dag 5 Little Italy Chinatown Oculus Station 9/11 memorial + museum (ground zero) Dicht op dinsdag / Freedom Tower One World Observatory Fulton Street (mooie straat) Wall Street (Financial District) Battery Park

2 jaar geleden

Wij zijn net terug! Ik was 11w en het kostte me enorm veel energie maar gave stad! Heb onze bekendmakingsfoto in het vanderbilt summit one genomen, zeker de moeite waard. Vond het ook leuk om een basketbal wedstrijd mee te maken en een broadway comedy stand up show. Verder veel met de metro en gelopen. En let op onofficiële taxi's. Altijd de yellow cab ;)

2 jaar geleden

Ik ben net terug uit Washington, ook hele toffe stad! Let op je jetlag, die vond ik de heenreis tegenvallen.. je bent midden in de nacht klaarwakker. Ns 2/3 dagen ging het wel weer, maar middagdutjes en vroeg naar bed hielpen mij wel!