Hii mama’s (en papa’s),
Wat is jullie mening hierover?
Onze kleine is nu net 5kg en pampers maat 1 is t/m 5kg. Hij past de luiers nog prima, we zetten de luier iets minder strak maar hij lekt niet door of iets. Nou hebben we nog best wel wat luiers over in maat 1, moeten we naar maat 2 ivm zijn gewicht?
Er is alleen een grotere kans dat hij sneller doorlekt, maar als het bij jou nog niet is gebeurt dan zou ik lekker maat 1 op maken zolang dat goed gaat ☺️
Zolang je geen poepexplosies hebt lijkt me opmaken prima. Overigens kun je dichte verpakkingen vaak wel omruilen, misschien ook de moeite van het uitzoeken waard?
Ik zou het opmaken! Wij hebben maat 1 wel een half pak over, maar hij kreeg echt striemen in zijn liesjes van de luiers. Dus we zitten nu in maat 2, zit voor hem wat comfortabeler ❤️
Als de verpakking dicht is dan kun je die ook ruilen tegen een grotere maat. Ik vind zelf altijd als je op het randje zit een maat groter fijner. Die trek je wat makkelijker aan.
Wanneer het nog lukt, opmaken. Of bij een weggeefkastje leggen? Merkte bij ons wel dat maat 1 sneller verwisseld moest worden, omdat zij meer ging plassen. Dus heb het daarom weggegeven.