20 Reacties

2 weken geleden

Ik herken me hier niet in. Maar dan meer dat ik juist wel enorm geniet. Mijn man is echt de beste! Hij doet grotendeels van het huishouden, kookt bijna elke dag. Doet vaak de was en juist daarom doe ik vaak met liefde de kindjes s nachts. Maar ook nu zit hij bij de oudste omdat ik hem niet getroost kreeg. Wij hebben dus niet echt het traditionele huishouden, maar ik ben zelf dan ook zelfstandige en werk 7 dagen in de week. Terwijl mijn man op dit moment 4 dagen in de week werkt. 🤭

2 weken geleden