10 Reacties

7 dagen geleden

Een fysio zou je kunnen helpen :)

7 dagen geleden

Volgens mij had ik dit bij de eerste in mijn rechterpols. Voel het nu ook weer opkomen maar probeer de baby nu echt op mijn arm te dragen en niet op mijn pols.

7 dagen geleden

Ik heb het gekregen tijdens de zwangerschap. Ene hand carpaal tunnel syndroom en me andere hand de quervain. Carpaal tunnelsyndroom was meteen na de bevalling weg! En de quervain is verergerd helaas.. heb er eergisteren een spuit voor gehad dus hopelijk gaat die helpen!

7 dagen geleden

Ik heb dit ook aan beide handen gehad. Ik heb na de diclofenac gewoon ibuprofen met paracetamol geslikt tegen de ontsteking en pijn. Daarnaast droeg ik overdag een brace, zodat de hand meer rust kreeg en geen grote bewegingen kon maken. Ik masseerde de hand ook en online heb je speciale oefeningen die je kan doen om herstel te helpen. Het heeft bij mij wel langer dan 6 weken geduurd voor het echt weg was.

7 dagen geleden

Gelukkig ben ik niet de enige met dit fijne erfenisje van de zwangerschap. Ik heb 4 weken een brace gedragen, diclofenac geslikt.. hielp allemaal tijdelijk. Ik heb nu een afspraak gemaakt met de handfysio.

7 dagen geleden

Ik heb het ook. Nu al 9 weken en word steeds erger. Ik ga maandag naar de huisarts

7 dagen geleden

Ik eerst heel aantal weken fysio gehad en een brace. Dit hielp niet dus toen geopereert en sinds dien nooit meer last van gehad

6 dagen geleden

Ik heb het ook aan beide handen gehad bij mijn eerste dochter. Brace hielp hier wel goed en toch bewuster zijn met wel/ niet/ en hoe op tillen

6 dagen geleden

Ja ik ook aan beide handen 馃様 een paar keer per dag koelen helpt! Verder doe ik wat oefeningen: - de Finkelstein test, maar deze dan een seconde of 10 vasthouden - hand plat op tafel en dan je duim over de tafel schuiven van links naar rechts Deze oefeningen gekregen van een handtherapeut. Vooral koelen helpt bij mij heel goed, ik merk het meteen als ik dit een paar dagen vergeet. Ook draag ik braces. Het is echt ontzettend klote 馃様 ik heb er helaas al meerdere maanden last van

6 dagen geleden

Ik heb er al sinds de zwangerschap last van. Volgens het internet zou het na de zwangerschap over moeten gaan, maar bij mij is het alleen erger geworden door alle belasting rondom de verzorging (optillen, dragen etc.). Ik moest eerst beginnen met dagelijks 3 maals paracetamol innemen, dit heb ik een tijdje gedaan maar het hielp niet dus ben ik gestopt. Vond het ook erg veel.. nu sinds gister een brace op aanraden van dokter. Ben benieuwd. Als het weer niet overgaat, is de volgende stap een spuit. Dus hoop dat het over zal gaan馃槶