74 Reacties

2 jaar geleden

Bij mijn collega klopte het wel. Bij mij klopt het niet :)

2 jaar geleden

Nooit gedaan. Hoe werkt dat precies? Een ketting met ring of? En dan boven je buik?

2 jaar geleden

Reactie op wonderM

Nooit gedaan. Hoe werkt dat precies? Een ketting met ring of? En dan boven ...
Pendelen. Bij pendelen hang je een ring aan een touwtje en houd je deze boven je buik. Beweegt hij heen en weer? Dan zou je een jongen krijgen. Als de ring rondjes draait, betekent het dat je van een meisje in verwachting bent.

2 jaar geleden

Bij mij klopte het ook!! Een dag voor de geslachtsecho gedaan 🩵

2 jaar geleden

Ik heb hier eigenlijk helemaal niks mee maar toch even uit nieuwsgierigheid: moet dit nog speciaal touw zijn en een speciale soort ring? Ik vind het gewoon erg moeilijk te begrijpen waarom een object zoiets aan zou kunnen geven. Alsof het enige vorm van bewustzijn heeft. Ik bedoel dit niet provocerend, maar is dus gewoon een vraag omdat ik hier gewoon niks mee kan in mijn hoofd 😅

2 jaar geleden

Pendelen. Bij pendelen hang je een ring aan een touwtje en houd je deze bov ...
Interessant! Ga t proberen

2 jaar geleden

Reactie op Dee89

Ik heb hier eigenlijk helemaal niks mee maar toch even uit nieuwsgierigheid ...
Hahaha ik snap jou helemaal. Ik ben ook super nuchter eigenlijk en geloof nooit in dit soort dingen maar omdat ik het dus al 6x heb gezien dat het goed voorspelt was geloof ik er in 🤣 ik heb mijn ring aan mijn ketting gehangen. Dus verder geeen idee ik heb ergens gelezen dat het met de hartslag van de baby te maken heeft. Een meisje haar hartslag zou net wat sneller zijn waardoor het kettinkje rondjes gaat draaien? Correct me if I am wrong people ☺️ maar ja omdat het dus al zo vaak goed voorspelt is ben ik er dus in gaan geloven

2 jaar geleden

Ik ben hier echt te nuchter voor eigenlijk😝 Ik heb het wel geprobeerd en bij mij ging het heen & weer een jongetje dus. Dit zegt ons voor gevoel ook! 5 april geslachts echo

2 jaar geleden

Reactie op _essie

Ik ben hier echt te nuchter voor eigenlijk😝 Ik heb het wel geprobeerd en b ...
Oehhh ik ben benieuwd! Laat je het weten of het klopte ☺️

2 jaar geleden

Ik ben hier ook te nuchter voor, maar toch maar even geprobeerd haha! Bij mij ging het heen en weer en krijgen een meisje. Hier klopte het niet dus 🙈

2 jaar geleden

Reactie op MVJ2024

Ik ben hier ook te nuchter voor, maar toch maar even geprobeerd haha! Bij m ...
Haha oké oké! Thanks voor het delen 🥰 en gefeliciteerd 💕💕

2 jaar geleden

Oehhh ik ben benieuwd! Laat je het weten of het klopte ☺️
Whoeee ik ook!! Ik laat even weten of het klopte 😊😊

2 jaar geleden

Bij mij klopte het, al zat ik er van te voren heel erg om te lachen van het zal wel niet. Maar toch🩷😂

2 jaar geleden

Pendelen. Bij pendelen hang je een ring aan een touwtje en houd je deze bov ...
Ik word er niet echt wijzer van😅 het leek alsof die een paar keer heen en weer bewoog. Maar daarna ook een rondje maakte 🤭

2 jaar geleden

Ik heb dit net geprobeerd en draaide rondjes, ik heb eind maart een geslachtsecho dus ben benieuwd

2 jaar geleden

Wow wat grappig dat je dit zegt. Moest er laatst aan denken. Als kind gedaan met mijn tante en nooit vergeten wat het was: meisje, jongen, meisje, meisje. En daarna stopte het. Jaren later op de middelbare school nog eens gedaan en dezelfde uitkomst! Ik heb een miskraam gehad een paar jaar geleden en had altijd het gevoel dat dat een meisje zou zijn geweest. Ben benieuwd of ik volgende week te horen krijg of ik nu een jongetje krijg 🤭. En ook benieuwd wanneer die 2 laatste meisjes komen 😂

2 jaar geleden

Haha meteen geprobeerd met een naald en draad boven mijn buik en hij ging duidelijk heen en weer…. 🤭 zo gek om te zien wel, hoe hij altijd begint te bewegen!

2 jaar geleden

Mijn vriend zijn opa heeft dit altijd bij iedereen gedaan en er nog noooit naast gezeten. De pendel zegt bij ons een meisje. Donderdag weten we meer!

2 jaar geleden

Reactie op Mies1235

Wow wat grappig dat je dit zegt. Moest er laatst aan denken. Als kind gedaa ...
Ahh wat bijzonder! Laat je het ons weten??

2 jaar geleden

Reactie op Mies1235

Haha meteen geprobeerd met een naald en draad boven mijn buik en hij ging d ...
Dus wel een jongetje dus! Ben nu heel beniwued of het klopt!