21 Reacties

2 jaar geleden

Heb nu een paar flared broeken gekocht en ook laten inkorten. Verder helaas geen tip. Ik volg even mee:)

2 jaar geleden

Shein

2 jaar geleden

Ik ben 1.60.. volg ook mee. Ben ook wel toe aan een paar goede zwangerschapsbroeken.

2 jaar geleden

Ik ben ook erg klein en deze broeken zijn ideaal!

2 jaar geleden

Reactie op Jvb199412345678910

Shein
Jup. Ik heb meerdere broeken daar besteld en met mn 1.63 zijn ze perfect!

2 jaar geleden

Hier ook een kleine (1.57m) mama to be. Heb van de week deze spijkerbroek van only besteld ONLY MATERNITY OLMRAIN LIFE - Jeggings via zalando. Deze zit heerlijk zacht en hoeft wat betreft de lengte niet ingekort te worden ondanks dat het label lengte maat 32 aangeeft. Verder helaas nog niets gevonden wat niet ingekort hoeft te worden.

2 jaar geleden

Reactie op Romy Rachel

Ik ben ook erg klein en deze broeken zijn ideaal!
Waar zijn deze van?

2 jaar geleden

Reactie op kelly3004

Hier ook een kleine (1.57m) mama to be. Heb van de week deze spijkerbroek ...
Oh nice, meteen even opgezocht. Hoe valt de maat verder? Normaal? Ik zit tussen s en m in. Maar als er goede stretch in zit durf ik een s wel aan!

2 jaar geleden

Ik ben zelf 1.60 maat xs ik koop alles via zalando. Zwangerschap kleding in stenen winkels is al amper te verkrijgen laat staan in petitie vorm je kan gewoon een spijkerbroek kopen beetje skinny fit en de onderkant kan je dan zo naar binnenslaan dat niemand ziet dat het wat langer hoort te zijn. Doe ik eigenlijk met al mijn spijkerbroeken je pakt hem hoger dan de zoom en maakt dan een vouw erin en je laat de originele naad van je broek eronder uit steken zo lijkt het net of die op maat is., het is beetje lastig uit te leggen maar dit werkt met spijkerbroeken super goed en stoffen broeken laat ik bijna altijd vermaken, vorige zwangerschap had ik bijna altijd een jurk aan in de winter want dat was het makkelijkste

2 jaar geleden

Reactie op Pocalana

Oh nice, meteen even opgezocht. Hoe valt de maat verder? Normaal? Ik zit tu ...
Ik draag normaal maat m van only broeken en nu ook maat m besteld, zit prima. Er zit goede stretch in de broek. Met de gedachten dat de buik nog verder zal groeien vind ik het fijn als daar nog een klein beetje ruimte bij de band voor is馃槈

2 jaar geleden

Ik heb een aantal broeken vooral de flared ingekort met zoomband zo klaar met een strijkijzer.

2 jaar geleden

Ik heb er twee van Only. Gewoon eigen maat qua breedte. Ben 1.58. Lengtemaat 30 in dan een enkelversie bij only is voor mij een lange broek 馃槈 maar niet te lang. Enigste nadeel wat ik nu heb is dat m鈥檔 buik zeg maar nog niet groot genoeg is, dus de broeken bij een tijdje lopen of even op m鈥檔 hurken zitten zakken af..

2 jaar geleden

Zwangerschap broek

2 jaar geleden

Zwangerschap broek
Elke maand

2 jaar geleden

Hier eentje gekocht via vinted van h&m en die komt tot net aan men enkels , en ben 1m59 , dus mss toch nog eens tussen de collectie gaan neuzen?

2 jaar geleden

Ik ben zelf ook 1.57 en ik draag graag de Hema kinder flared broek. 馃き je kan m op de Hema bestellen. Ik heb 158/164 qua lengte wel iets te groot maar als je er een hakje of dikkere zool onder draagt is het prima te doen!

2 jaar geleden

Ik ben zelf ook 1.57 en ik draag graag de Hema kinder flared broek. 馃き je k ...
Ooo ben gelukkig niet de enige die ze koopt 馃槄

2 jaar geleden

Ooo ben gelukkig niet de enige die ze koopt 馃槄
Hahaha 馃槀 heerlijke broek is dit

2 jaar geleden

Reactie op kelly3004

Hier ook een kleine (1.57m) mama to be. Heb van de week deze spijkerbroek ...
Top! Heb deze nu besteld. Bedankt voor je tip 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op ry2024

Ik heb een aantal broeken vooral de flared ingekort met zoomband zo klaar ...
Goeie tip! Dankjewel 馃グ