19 Reacties
3 dagen geleden
Hier een dochter van vandaag 17 maanden en slaaapt al 2 weken in zon bed. Echt de uitkomst. sliep eerde nooit door en met regelmaat wakker. nu komt ze soms nog wel is 1x in de nacht maar bijna nooit meer.

3 dagen geleden
Reactie op amanda&menno
Hier een dochter van vandaag 17 maanden en slaaapt al 2 weken in zon bed. E ...

Gaat ze er dan niet zelfstandig uit?
3 dagen geleden
Reactie op Hannekelalala
Gaat ze er dan niet zelfstandig uit?
Ze blijft liggen tot ik de deur open maak haha
3 dagen geleden
Ik denk dat dat heel erg verschilt per kind. Mijn dochter zou echt gaan feesten als ze op bed gelegd wordt of 鈥榮 nachts wakker wordt en haar hele kamer ondersteboven keren.. 馃槵 Maar op de opvang slapen kinderen bij sommige locaties bijvoorbeeld vanaf 2 jaar op stretchers, dus open bedjes en dit gaat in de meeste gevallen goed, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Er is maar 1 manier om erachter te komen; uitproberen. Wellicht eerst alleen een matras in peutermaat aanschaffen en deze op de grond proberen. Gaat dit goed, dan ook het bedframe. Of iets dergelijks. Of als je opslagplek hebt alvast het hele bed aanschaffen, uitproberen en gaat het niet het ledikant tijdelijk terug en over een paar maanden opnieuw proberen.
3 dagen geleden
Ik twijfel ook, ons zoontje slaapt elke nacht tussen ons in (wil nabijheid) en als we binnenkort gaan verhuizen denk ik eraan om bijvoorbeeld een vloerbed te nemen zodat we er in eerste instantie altijd bij kunnen gaan liggen als het nodig is
3 dagen geleden
Reactie op anne55
Wat schattig zeg!! Slaapt ze goed onder het dekbed? Mijn zoontje die draait ...
Mijn dochter is een draaikont maar met een dekbed merk ik dat ze veel rustige licht en dit is een speciaal peuterdekbed. 馃槝
2 dagen geleden
Onze zoon van 16 maanden slaapt er nu 1,5 maand in zo鈥檔 vloerbed met een slaapzak. Hij was voorheen vaak gefrustreerd doordat hij niet voldoende kon draaien in de ledikant. Het gaat prima, alleen sinds gisteren gaat hij in zijn slaapzak kruipend eruit doordat hij niet makkelijk in slaap valt door de slaapregressie. Dat deed hij voorheen niet.
2 dagen geleden
Ik twijfel ook heel erg. Onze dochter is bijna 17 maanden en in juli verwachten wij een tweede. Voor die tijd willen we eigenlijk wel over naar een groter bed, zodat de nieuwe baby in de ledikant kan. Maar ik vind met dat dekbed toch een beetje spannend. Ze gaat ook haar hele bed door 鈥榮 nachts..
2 dagen geleden
Reactie op Noorr94
En hebben jullie dan ook een kussen? Of lekker zonder kussen?
ik heb geen kussen omdat ze heel veel draait in bed. de deken doet ze zelf af. met een kussen ben ik toch wel bang
2 dagen geleden
Het verschilt heel erg per kindje. Ons zoontje ging over toen hij bijna 2,5 jaar was. Daarna paar weekjes met pyjama en daarna dekbed en kussen.
Hebben het ook geprobeerd toen hij 2 jaar was, maar dit was verschrikkelijk 馃ぃ