13 Reacties

15 dagen geleden

Bijna 9 weken geleden bevallen en ervaar dit ook nog steeds. Het word wel ietsje minder maar merk dat het lang de tijd nodig heeft om te herstellen

15 dagen geleden

Ik ben 7,5 week geleden bevallen en ervaar dit inderdaad ook. Ik kan niet te lang staan of lopen en hurken en te lang op het toilet zitten doet ook pijn.

15 dagen geleden

Hier hetzelfde probleem. Van m’n bekkenbodemfysio kreeg ik deze link. Misschien hebben jullie er ook wat aan. Ik ben er net mee begonnen. https://bevallenendoor.nl/littekenmassage-na-een-knip-of-scheur/

15 dagen geleden

Reactie op LBJ__

Ik ben 7,5 week geleden bevallen en ervaar dit inderdaad ook. Ik kan niet t ...
Heel herkenbaar. Wordt het wel iedere week een klein beetje beter? Hopelijk gaat het snel helemaal over.

15 dagen geleden

Reactie op AnR1987

Hier hetzelfde probleem. Van m’n bekkenbodemfysio kreeg ik deze link. Missc ...
Dankje! Is het proberen waard

15 dagen geleden

Hier ook 9 weken geleden en heb het ook, maar gaat iedere week beter!

15 dagen geleden

Arnica d6 pillen kunnen misschien wat helpen. Duurde bij mij ook even. Zat nog van binnen een vochtophoping waardoor het zo trok. Is bij mij helemaal weggegaan. Sterkte!

15 dagen geleden

6 weken geleden bevallen en ingescheurd.. ook nog steeds een pijnlijk en drukkend gevoel bij staan, lopen of iets dragen (bijv dochter in de draagzak of zoontje tillen). Hoop echt dat dit over gaat. Vorige keer een keizersnede gehad en toen nergens last van.

15 dagen geleden

Hoewel de wond dicht is gaat het litteken herstel verder. Dit kan wel tot een jaar duren! Zelf bijna 3 jaar geleden een knip gehad (en recent gescheurd), maar 'voel de knip nog altijd zitten' hoewel het er wel netjes uit ziet. Het is wel echt beter dan aan het begin

14 dagen geleden

Heeft iemand een goede tip voor wat voor olie erop te smeren voor massage van litteken?

14 dagen geleden

Reactie op Tessa234

Heel herkenbaar. Wordt het wel iedere week een klein beetje beter? Hopelijk ...
Het was bij mij juist minder, en nu is het weer erger geworden.. Maar ik moet zeggen dat ik nu vooral last heb van mn bekken die op mn knip drukken, en ik had in de zwangerschap ookal heel erg last van mn bekken

14 dagen geleden

Bij de eerste een knip, na 6 maanden durfde ik pas op een fiets te zitten. Bij de tweede gescheurd en dat was na een paar weken al helemaal genezen. Groot verschil! Dus ja het is helaas normaal dat de knip nog pijn doet maar het komt goed

10 dagen geleden

Reactie op LBJ__

Het was bij mij juist minder, en nu is het weer erger geworden.. Maar ik mo ...
Volgens mij heb ik dit ook. Want als ik zit of lig heb ik weinig last van de knip omdat de spieren daar denk ik dan ontspannen zijn. Maar zodra ik een paar minuten sta voel ik behoorlijke druk op het litteken wat pijn doet.