6 Reacties

15 dagen geleden

Hoi! Volgens mij word dit vooral Geadviseerd ivm je hormonen nog in je lichaam, dat het dan minder goed / snel pakt. Zou ook zonde zijn van je geld 🙈 ik ga om die reden ook pas in december! Degene waar je heengaat kan je hier vast in adviseren.

15 dagen geleden

Ik heb 2 dagen terug PMU laten zetten. Ze heeft er niks over gezegd. Ik ben 8 weken geleden bevallen

14 dagen geleden

Is vanwege je hormonen! Maar ik had al best snel een tatoeage laten zetten en pakte gewoon prima hoor! Hoop dat het bij jou ook goed gaat haha

14 dagen geleden

Ik moet mijn wenkbrauwen ook weer bijwerken woensdag (microblading). Ik ben dan 9 weken geleden bevallen en bij mij zeiden ze dat het na twee maanden weer kon. Ik geef borstvoeding en ze gaven als advies om de borstvoeding na de eerste sessie niet te gebruiken. Nu ging ik googelen en staat er ook vaak dat het überhaupt wordt afgeraden om pmu te laten zetten als je borstvoeding geeft. Wie weet hier meer over? Tegen mij is gezegd dat het kon, maar wil natuurlijke niets verkeerd doen 😅.

14 dagen geleden

Ja vervelend hè, elke salon hanteert volgens mij iets anders

14 dagen geleden

Reactie op fvdp

Ik moet mijn wenkbrauwen ook weer bijwerken woensdag (microblading). Ik ben ...
Als het goed is komt inkt niet in je bloed of heeeeeeeel minimaal en wat niet in je bloed komt, komt niet in je melk