19 Reacties

4 maanden geleden

Heb ik een week of 5 geleden gehad(is nu 17 weken) was na een dag over. Waar het vandaan kwam geen idee. Kan het zijn dat er tandjes beginnen te komen? Daar horen diaree/spuitluiers bij

4 maanden geleden

Hier hadden we dat ook rond die tijd (een week). Hij dronk goed, had ook plas luiers en geen koorts. Vermoeden van tandjes?

4 maanden geleden

Kan zijn dat ze toch een virusje heeft, maar hoeft helemaal niet. Luier ziet er niet heel gek uit vind ik. Wij hebben die hier ook wel eens tussen zitten. Zolang ze genoeg plasluiers hebben, alert zijn en drinken is er niks om je zorgen over te maken! Tenminste, dat zeiden ze tegen ons in het ziekenhuis (helaas is onze kleine man al opgenomen geweest met RS).

4 maanden geleden

Dit is toch een hele normale luier?😳 voor bv in ieder geval

4 maanden geleden

Bij volledig borstvoeding is dit een prima luier is mij verteld :)

4 maanden geleden

Wacht even.. hoe zien normale luiers er uit dan? Die van mij heeft altijd dunne ontlasting?😅

4 maanden geleden

Reactie op KikiVos1

Heb ik een week of 5 geleden gehad(is nu 17 weken) was na een dag over. Waa ...
Dacht eerst ook tandjes, maar voel niks en zie niks..

4 maanden geleden

Reactie op Marr_

Dit is toch een hele normale luier?😳 voor bv in ieder geval
Oh echt? Zij krijgt bv en poeder omdat productie niet voldoende is. Maar het dit op de foto is anders dan "normaal". Dacht dat het dunne ontlasting was, maar dan valt het mee dus 🤭🤭

4 maanden geleden

ons kind heeft ook gewoon zo een poep als op jouw foto. hier ook bv en kunst gemengd. dat is normaal voor haar.

4 maanden geleden

Reactie op Mommymi1088

Oh echt? Zij krijgt bv en poeder omdat productie niet voldoende is. Maar he ...
Voor zover ik het zie is het normaal! Mijn zoontje krijgt volledig bv en heeft altijd van die mosterd luiers. Ik noem het altijd vloeibaar, maar het is niet zoals water, dan is het echt wel diarree. Laatst had hij juist steeds wat hardere stukjes ertussen, dat vond ik apart en t is af en toe licht groen.. maar dat zou komen door te weinig vette melk 🤭

4 maanden geleden

Reactie op Marr_

Voor zover ik het zie is het normaal! Mijn zoontje krijgt volledig bv en he ...
Ah okeoke. En de hoeveelheid dit soort luiers per dag? Eerder had ze om de dag een poepluier. Nu 2/3 en soms 4 per dag...🤭

4 maanden geleden

Reactie op Mommymi1088

Ah okeoke. En de hoeveelheid dit soort luiers per dag? Eerder had ze om de ...
Hier volledig bv en hebben ook zo 3 luiers per dag met ontlasting. Soms een dagje niet en dan weer meer per dag. Het is allemaal goed, geen zorgen!

4 maanden geleden

Cb vertelde mij dat als je borstvoeding geeft, ze bij elke luier ontlasting mogen hebben. Dit is geen diarree 😋. Hier hebben we ook soms geen en soms wel 4 van zulke luiers op een dag.

4 maanden geleden

Reactie op Mommymi1088

Ah okeoke. En de hoeveelheid dit soort luiers per dag? Eerder had ze om de ...
Hahaha ons zoontje heeft bijna elke ronde (elke 3 uur) een poepluier 😂 I wish dat het 2/3 keer per dag was. Alleen 's nachts is het soms alleen plas

4 maanden geleden

Wij voor zitten voorleding kunstvoeding (wel pepti) maar zeker 3/4 poep luiers per dag, en dit soort luiers altijd

4 maanden geleden

Het is op zich geen gekke luier maar als je in de voeding niets veranderd hebt en de luiers veranderen wel opeens dan is het wel goed om het een beetje in de gaten te houden. Maar zoals iemand anders aan zei: misschien komen er gewoon tandjes aan of heeft ze een klein virusje te pakken...

4 maanden geleden

Dank jullie wel voor jullie berichten☺️ dit steld mij zeker gerust. Was alleen geschrokken omdat haar poepluiers hiervoor anders uitzagen en ook de hoeveelheid is aanzienlijk meer. I guess welcome to the spuit luiers club😂😂😂👍

4 maanden geleden

Reactie op Mommymi1088

Dank jullie wel voor jullie berichten☺️ dit steld mij zeker gerust. Was all ...
Haha nou, een spuitluier is er wat mij betreft een die tot de nek komt... Maar ook die krijg je vanzelf 😄

vorige maand

Topic gesloten op verzoek van TS