Onze baby van een paar dagen oud lijkt erg veel last te hebben van darm krampjes. De kraamzorg adviseert ipv meteen met bijv Inflacol te beginnen eerst probiotica te proberen. Iemand hier goede ervaringen mee? En welk merk dan?
Wij zijn begonnen met orthiclor start 1.5 schepje per dag, geven dit in de ochtend. Hebben wel het idee dat hij er minder last van heeft, er zijn nog wel momenten maar korter en beter troostbaar
Wij hebben bij onze dochter meerdere dingen geprobeerd waaronder bactiol en infacol, werkte niet. Nu bij onze zoon orthiflor start, geen wondermiddel maar lijkt wel minder te zijn!
Wij gebruiken op aanraden BioGaia.
BioGaia Protecits Baby is een voedingssupplement in de vorm van druppels die een gepatenteerde stam van de melkzuurbacterie Lactobacillus reuteri Protectis® bevatten. Helpt tegen krampjes en zit meteen al de vitamine D bij in. Niet nodig bij elke voeding maar elke dag 5 druppels. Nu een week gebruikt en zie degelijk verschil.
Wij zijn sinds eergisteren begonnen met Optibac (ivm 50% korting op 2e product bij Holland&Barrett en wilde niet teveel druppels per keer hoeven geven). Kan nog niet zeggen of het iets doet, lijkt wel iets grotere poepluier te hebben.
Wij gebruiken deze ook! Ook bij de eerste gebruikt. Ik kan het ook aanraden ...
Wij trouwens de Bio Gaia met vitamine D er bij. Ik bestel ze vanuit Duitsland. Geen idee of je die ook in Nederland kunt krijgen. Maar ik denk het vast wel.
Ik zweer bij Orthiflor Start van Orthica! Bij mijn andere 2 kinderen ook ge ...
Wij hebben dit vandaag gekocht, de gebruiksaanwijzing vind ik niet heel duidelijk in de zin van...doe je in een keer alles bij 1 fles voeding of doseer je het over meerdere voedingen? Ben heel benieuwd hoe jij en andere dit doen.