27 Reacties

vorig jaar

Ik ben sinds gister gestart met probiotica van laveen , het heeft ongeveer 4 weken nodig tot je verschil gaat zien

vorig jaar

Wij gebruiken sinds 3 dagen pro biotica (bactiol) en sindsdien iets meer poepluiers 😃

vorig jaar

Wij zijn begonnen met orthiclor start 1.5 schepje per dag, geven dit in de ochtend. Hebben wel het idee dat hij er minder last van heeft, er zijn nog wel momenten maar korter en beter troostbaar

vorig jaar

Ik zweer bij Orthiflor Start van Orthica! Bij mijn andere 2 kinderen ook gebruikt en heeft bij hun heel goed geholpen.

vorig jaar

Reactie op RenaZ

Wij gebruiken sinds 3 dagen pro biotica (bactiol) en sindsdien iets meer po ...
Dit hebben wij bij ons eerste zoontje ook gebruikt en na de infacol en andere dingen was probiotica het enige wat hielp

vorig jaar

Bij de eerste hebben we Bactiol geprobeerd, maar we zagen daarmee geen verbetering.

vorig jaar

Wij hebben bij onze dochter meerdere dingen geprobeerd waaronder bactiol en infacol, werkte niet. Nu bij onze zoon orthiflor start, geen wondermiddel maar lijkt wel minder te zijn!

vorig jaar

Wij gebruiken op aanraden BioGaia. BioGaia Protecits Baby is een voedingssupplement in de vorm van druppels die een gepatenteerde stam van de melkzuurbacterie Lactobacillus reuteri Protectis® bevatten. Helpt tegen krampjes en zit meteen al de vitamine D bij in. Niet nodig bij elke voeding maar elke dag 5 druppels. Nu een week gebruikt en zie degelijk verschil.

vorig jaar

Reactie op vdb1991

Wij gebruiken op aanraden BioGaia. BioGaia Protecits Baby is een voedings ...
Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?

vorig jaar

Reactie op RenaZ

Wij gebruiken sinds 3 dagen pro biotica (bactiol) en sindsdien iets meer po ...
Hier ook mega fijn!! heeft tot nu toe helemaal geen krampjes gehad.

vorig jaar

Wij zijn sinds eergisteren begonnen met Optibac (ivm 50% korting op 2e product bij Holland&Barrett en wilde niet teveel druppels per keer hoeven geven). Kan nog niet zeggen of het iets doet, lijkt wel iets grotere poepluier te hebben.

vorig jaar

Reactie op LBJ__

Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?
Ik woon niet in Nederland, gekocht bij mijn verloskundige. Heb ze online I. Nederland ook gevonden voordat ik ze kocht😊 https://drogeria.nl/nl/kind-en-moeder/6740-biogaia-prebiotische-druppels-voor-kinderen-5-ml-7350012550950.html#

vorig jaar

Reactie op vdb1991

Wij gebruiken op aanraden BioGaia. BioGaia Protecits Baby is een voedings ...
Wij gebruiken deze ook! Ook bij de eerste gebruikt. Ik kan het ook aanraden. 😀

vorig jaar

Reactie op xmammie🌸

Wij gebruiken deze ook! Ook bij de eerste gebruikt. Ik kan het ook aanraden ...
Wij trouwens de Bio Gaia met vitamine D er bij. Ik bestel ze vanuit Duitsland. Geen idee of je die ook in Nederland kunt krijgen. Maar ik denk het vast wel.

vorig jaar

Reactie op xmammie🌸

Wij trouwens de Bio Gaia met vitamine D er bij. Ik bestel ze vanuit Duitsla ...
Ja inderdaad met vitamine D er al in😊 Wonen ook niet in Nederland maar zijn online in Nederland sowieso te bestellen.

vorig jaar

Orthiflor start is hier echt een topper! De tweede heeft nooit een krampje gehad

vorig jaar

Reactie op xmammie🌸

Wij trouwens de Bio Gaia met vitamine D er bij. Ik bestel ze vanuit Duitsla ...
Is dat niet dezelfde als ‘protectis?’ Die heb ik 2 jaar geleden ook via bol besteld ☺️

vorig jaar

Reactie op Melaniietjj

Is dat niet dezelfde als ‘protectis?’ Die heb ik 2 jaar geleden ook via bol ...
Ja ik zie dat ze in Nederland ook bekend staan als “protectis Easydrops druppels”.

vorig jaar

Reactie op LBJ__

Ik zweer bij Orthiflor Start van Orthica! Bij mijn andere 2 kinderen ook ge ...
Wij hebben dit vandaag gekocht, de gebruiksaanwijzing vind ik niet heel duidelijk in de zin van...doe je in een keer alles bij 1 fles voeding of doseer je het over meerdere voedingen? Ben heel benieuwd hoe jij en andere dit doen.

vorig jaar

Reactie op Merel-Meister

Wij hebben dit vandaag gekocht, de gebruiksaanwijzing vind ik niet heel dui ...
Ik doe gewoon gelijk de aanbevolen 1,5 schep bij 1 voeding.