10 Reacties

vorig jaar

Ahww lijkt net mijn kleine die is ook nooit blij met de slaapzak maar deze is echt te groot voor haar zou een kleinere aanschaffen

vorig jaar

Heb je geprobeerd het hoofdje door de dichte halsopening te doen? Hij lijkt wel wat groot.

vorig jaar

Ik heb deze ook in gebruikt naast de teddy piep. Ik heb wel bij de Newborn de hals een centimeter of twee dichtgenaaid omdat het gat anders echt te groot was voor haar smalle hoofdje. Als je het voeteneind dubbel maakt dan past het slaapzakje prima. Het gat bij het hoofd is echt het belangrijkste!

vorig jaar

Mouwen omslaan is prima, doe je ook met de 6m-2,5jr variant. Wat al gezegd is is idd het belangrijkste, dat het hoofdje niet in de slaapzak kan zakken.

vorig jaar

Hij lijkt wat groot. Vorige keer kon ons zoontje er ook pas in met 3 maanden
Tot wanneer hebben jullie je kindje dan onder een lakentje laten slapen? In ochtend tref ik haar sinds een paar dagen bijna boven haar deken aan. Ik heb ook een slaapzakje van Jollein gehad (newborn) maar deze was al helemaal te groot.

vorig jaar

Wij hebben een slaapzak van Lodger (via Vinted). Deze is echt mooi klein met smalle hals. Kan echt goed vanaf maat 50. De mouwen passen ook goed en kan je evt ook afritsen.

vorig jaar

Ik zelf heb nu van Jollein de 60cm 4 seizoenen gekocht. Mijn meisje is wat kleiner (nu 3 kilo en 48cm) en vond geen slaapzak en trapt haar dekens af🙈 maar deze zit prima en de 60cm van de C&A ( toevallig als kraamkado gekregen) past haar ook goed leg wel een elastiek onder erin maar de hals is een kleine opening.

vorig jaar

Als je de slaapzak met de knopjes korter maakt en de buikband zit goed, dan zou deze slaapzak gewoon ‘goed’ moet zitten. De baby zou er dan in principe ook niet in moeten kunnen zakken, tenzij het gat van de hals echt te groot is vanwege een klein hoofd van de baby. Wij gebruiken sinds de derde week de gewone puckababy newborn slaapzak, omdat onze zoon zijn deken steeds weggeschopte. Wij hebben de mouwen daarvan afgeritst, zodat hij wat meer bewegingsruimte heeft. Dat lijkt hij fijner te vinden slapen.