8 Reacties
één maand geleden
Heeft hij mss een voorkeurs ligging? Dat hij liever op z’n ene zij ligt? Dan zou je aan de favo borst normaal kunnen aanleggen bijv en aan de andere borst in rugby stand.
Fijn dat de borst voeding verder goed gaat 🥰
één maand geleden
Ik herken het. Bij mij komt het omdat hij de voorkeur geeft aan de rechterborst en de productie daar hoger ligt. Hierdoor is er meer melk beschikbaar in een kortere tijd en is hij soms na 10 minuten aan die borst verzadigd. Bij de andere borst moet hij meer zijn best doen en duurt het langer voordat hij daar dezelfde hoeveelheid uit haalt, waardoor hij daar dus langer drinkt. Ik heb ook het gevoel dat hij daar dus ongeduldiger is en daarom iets slordiger is met aanhappen.
één maand geleden
Reactie op vbtk-jans
Ik koppel mijn kind af wanneer ze genoeg gedronken heeft en het voor mij (t ...
Wanneer weet je dan of ze genoeg heeft gehad? Want ik heb dus dat als ik denk dat hij niet meer actief drinkt en het wordt pijnlijk en ik haal hem los, dat hij na 10 minuten begint te mopperen en weer honger signalen geeft. Dan blijkt hij dus nog niet vol te zitten.
één maand geleden
Reactie op liz94oz
Enig idee wat een oplossing zou kunnen zijn?
Ik probeer hem iets vaker aan die kant aan te leggen in de hoop dat de productie daar iets omhoog gaat en het wordt gelijk getrokken, maar verder weet ik het ook niet zo goed. Wellicht kun je een Lactatiekundige om advies vragen?
één maand geleden
Reactie op ymsvw
Wanneer weet je dan of ze genoeg heeft gehad? Want ik heb dus dat als ik de ...
Weet ik nooit zeker. Je merkt tijdens het voeden dat ze steeds minder hard aan het drinken is, je hoort haar minder slikken en eigenlijk meer sabbelen aan mijn tepel. Dat deed me dus pijn. De lactatiekundige zei dat ik haar kon afkoppelen. Rechts drinkt ze ook ongeveer 10 minuten en ze lijkt dan genoeg te hebben aan beide borsten. Ze komt dan pas na een paar uur weer.