6 Reacties

19 dagen geleden

Bij indikken kan je zelf proberen hoeveel jbpm werkt. Kan je eventueel even overleggen met consultatie. Ar is het gewoon aan toegevoegd, maar wel een stuk duurder. Ik kreeg advies voor jbpm niet van Nutrilon maar bijvoorbeeld holland and barret. Heb je maar een mespunt van nodig en zit geen suiker of iets aan toegevoegd.

19 dagen geleden

Wij hebben Jbpm geprobeerd en konden maar niet tot de juiste dikte komen. Uiteindelijk zijn wij overgestapt op anti reflux voeding van de Kruidvat en daar zijn we erg tevreden over!

18 dagen geleden

Ik zou de jbpm altijd los kopen. En dan wel opletten dat je ene pure variant hebt zoals bij Holland en barret niet de kruidvat. Wij hebben een grammen weegschaaltje gekocht waardoor we nauwkeurig kunnen afmeten hoeveel jbpm we erin doen. 😄

18 dagen geleden

Met jbpm los je het probleem niet op en verplaats je het alleen maar. Lijkt mij erg pijnlijk als je lichaampje het eten omhoog wil laten komen maar het is te dik. Persoonlijk zou ik niet aan symptoombestrijding gaan doen maar achterhalen wat de reflux veroorzaakt. Het kan zijn dat je kindje baat heeft bij andere voeding, bijv zonder koemelk.

13 dagen geleden

Mijn dochtertje had ook veel last van reflux. Ik ben overgestapt naar Hero anti-reflux voeding en heb nu weer een tevreden kindje

13 dagen geleden

Reactie op DaisyL88

Wij hebben Jbpm geprobeerd en konden maar niet tot de juiste dikte komen. U ...
Wij hebben hetzelfde gehad. Drama om dat zelf toe te voegen. Wij geven nu nutrilon a.r. Echt een heel verschil ze spuugt bijna niet meer! 😊