4 Reacties

13 dagen geleden

Mijn kindje wilde wel drinken en dronk ook goed. Hij had alleen meteen na het drinken al buikkrampen. Hij krijste dan heel erg en het duurde soms uren om hem te kalmeren en dan moest hij weer gevoed worden en dan begon je weer opnieuw.. hij had uitslag, diarree en na een tijdje begon hij vaak ook al te huilen tijdens het drinken. (Eigenlijk had hij gewoon altijd buikpijn en huilde hij heel veel) daarbij had hij ook heel veel last van oprispingen en rook hij heel zuur. Misschien vind je kindje de melk die je geeft niet lekker? Ik kan mij voorstellen dat ze er aan moeten wennen ook. En met 7 weken is ook de huilpiek. Je zou een andere melk kunnen proberen..

13 dagen geleden

Onze dochter had ook erg last van reflux waardoor ze onrustig sliep en veel hulde. Dit kwam denk ik doordat ze veel spuugde en daardoor last kreeg van haar slokdarm o.i.d. Wij zijn overgestapt op nutrilon a.r. Dit is een dikkere voeding wat ze veel beter binnen houdt en haar dus ook een stuk rustiger maakt.

10 dagen geleden

Reactie op anne55

Mijn kindje wilde wel drinken en dronk ook goed. Hij had alleen meteen na h ...
Waardoor kwam dit?

10 dagen geleden

Reactie op anne55

Mijn kindje wilde wel drinken en dronk ook goed. Hij had alleen meteen na h ...
Ik heb vanaf het begin een combi gegeven en dus deze voeding ook, toen had ze geen problemen ermee (kreeg wel wat minder)