4 Reacties

12 dagen geleden

Hetzelfde. Ik heb ook een dochter van 2,5. Bij haar paste ik m’n hele ritme aan haar aan en zat ik ook snel in een ritme. Nu hobbelt Micha ons zoontje van 8 weken met ons ritme mee. Komt daardoor niet altijd lekker uit. Maar denk dat je daar niet onderuit komt. Iedergeval mijn peuter is wel in een eigen wereld beland waar flexibiliteit en inleving in een baby iets wat ver te zoeken is🤭😂 Dus ja dan maar andersom.

12 dagen geleden

Hier hetzelfde! Lot van de 2de?

12 dagen geleden

Hier ook geen ritme voor de baby van 8 weken maar dat had ik met de oudste ook echt niet rond deze periode. Kwam pas wat meer toen hij drie dutjes op een dag ging doen. Heerlijk toch dat ze gewoon bij je mogen zijn en slapen wanneer ze willen , daar zijn ze voor gemaakt (buideldieren). Dat past veel beter bij mij dan m’n baby’tje in een door iemand anders voorgeschreven wakkertijden regime of wat dan ook te proppen.

12 dagen geleden

Hier net zo. Met een grote broer van 3 en grote zus van 6.... moet ze mee in hun ritme 🙈. Ach voor nu is dit helemaal oké.. over een paar weken zien we wel weer verder. 😊🩷